• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

3 cellen in een kolom geselecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.627
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Met muis worden constant 3 cellen onder elkaar geselecteerd en ik klik er maar één aan. Excel 2007. Bijzonder vervelend. Met cursor wel één cel. Beeld is pagina-indeling. Hoe kan dit?
 
Probeer eens met escape
 
Al gedaan en ook document gesloten en opnieuw geopend. Blijft hetzelfde. Ben nu nog bezig en selecteert constant domweg 3 cellen onder elkaar.
 
Gebeurt dat direct na een herstart van Excel ook?
 
Omdat het altijd moeilijk blijft om eens een vraag goed te formuleren. Zet Scroll Lock eens uit. Samengevoegde cellen willen ook wel eens rare effecten geven.
En zo gokken we maar door.
 
Als ik het document afsluit en opnieuw open is, gebeurd hetzelfde. Scroll Lock staat niet aan. Ik zit op sheet met de naam Merge > Beeld Pagina-indeling. Het document heeft ong. tien werkbladen. Nu klik ik met de muis op pagina 1 van het werkblad Merge en dan selecteren zich drie cellen. Nu klik ik op pagina 2 en dan één cel. Nu ga ik terug naar pagina 1 en dan ook één cel. Nu is het voorbij. Heel vreemd.
 
Zal wel weer aan die prutsers van Microsoft liggen ;)
 
Dat denk ik niet. Het is maar één document waar het van toepassing is. Dit document is weergave in Pagina-indeling, bevat veel kop- en voetteksten. Het opent/laadt ook anders. Je ziet de opbouw en letters langzaam verschijnen. In dit document werkt ook ShowF. Maar goed, ik kan me wel redden. Bedankt voor het meedenken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan