Afwijkende taal in Android weer app.

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
2.401
Sinds kort staat mijn Google weerbericht in de Engelse taal. Als ik weergeven zonder account of een ander Google account gebruik heb ik dat niet. Al locatie aan/uit geprobeerd, op ieu opstarten en taalinstellingen gecontroleerd. Ik sta voor een raadsel, iemand een suggestie?
 
Welke weer-app bedoel je?
Of bedoel je de widget met de temperatuur op je home-screen?
 
Ik kan de screenshot niet zien vanwege een bug in dit forum.
Upload het anders op imgbb.com
 
Laatst bewerkt:
Mogelijke oplossing: Leeg de cache eens van de Weer app, en de gegevens ervan.
 
Heb ik gedaan, maar blijft Engels. Gegevens kan ik niet wissen, alleen cache. Als je in de Google app inspreekt of typt "weer" dan opent die en voeg je hem toe aan het startscherm. Dus niet een app die je apart instaleerd. Als ik hem met een ander, of geen Google account gebruik is die in het Nederlands. Dus het moet ergens misgaan in de instellingen van dat specifieke accoun, maar ik zou niet weten wat.
 
Ik kan hier wel de gegevens wissen. Dan is die app weer gereset.
Hopelijk is hij weer Nederlands.
 
Hoe wist u de gegevens? Normaal hou ik het icoontje vast, klik op de "i" dan ga ik naar opslag en wis cache en/of gegevens. Maar bij deze weerapp geeft die geen gegevens weer. Wel de optie opslag beheren, daar wis ik dan alles. Het icoontje verdwijnt dan maar als ik hem weer activeer is die weer in het Engels.
 
Inmiddels de updates verwijderd en de app is weer in het Nederlands. Hopelijk blijft dit zo. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan