regelmatig komt reclame tevoorschijn van Youtupe en 2conv.com tijdens gebruik Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
172
hallo techneuten,

Ik heb de laatste tijd heel veel last van ongevraagde reclame rechts onderin als ik in Chrome aan het browsen ben.
Het is reclame die door Google geplaatst wordt, en die dus niet met adblockers als Gostery en AdBlock Plus verwijderd kunnen worden.
Mijn Avast virus scanner kan ook niets vinden.
Hieronder een screenshot van zo'n reclame.
jojhf5i.jpg


Hoe verlos ik mijn PC met windows 10 van deze irritante reclame die steeds terug komt als je op verwijderen drukt?
 
Hoi edmoor, dank voor de snelle reactie.......
Google laten zoeken via de opgegeven methode, maar ook geen schadelijke software gevonden:eek:
Het zit echt in Chrome, want bij Firefox geen last van (maar dan mis ik het vertaal gedeelte weer van andere talen)
 
Laatst bewerkt:
Ooit heb je bij een bezoek van een pagina daarvan de meldingen vrijgegeven ipv blokkeren.
Dat veroorzaakt vaak dit soort eigenaardigheden in chrome.
Ga naar: chrome://settings/content/notifications
Daar kan je deze als het goed is in terugvinden.
 
Laat Malwarebytes er eens op los:
https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/

Overigens kan je met iedere browser bij https://translate.google.com/?hl=nl komen.
Klopt dat Google translate overal oproepbaar is, alleen bij Chrome vertaalt hij dit automatisch als je een pagina opent (indien ingesteld)

Ooit heb je bij een bezoek van een pagina daarvan de meldingen vrijgegeven ipv blokkeren.
Dat veroorzaakt vaak dit soort eigenaardigheden in chrome.
Ga naar: chrome://settings/content/notifications
Daar kan je deze als het goed is in terugvinden.
Dank voor het meedenken, .... En aangezet.....


n.b.
En de reclame komt wederom weer in beeld. Malwarebytes is nu geïnstalleerd en draait nu..

Mailwarebytes laten draaien, en die heeft er 20 gevonden........ Deze in Quarantaine gezet, en nu maar afwachten of de advertenties weg blijven.........

En de reclame is nog steeds niet weg...... pffff:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer de tip van @dorado gedaan, en het lijkt er op dat het nu gelukt is............ (voorzichtig)
 
Verplaatst van browsers naar spyware
 
mijn excuus:eek: voor het plaatsen in de verkeerde sectie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan