Prestatiemeteritems in Apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

GECOM

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
13
Hallo,

Ik heb hier een nieuwe PC die juist geïnstalleerd is.
In het apparaatbeheer krijg ik onder "Andere apparaten" 4 meldingen met een uitroepteken van prestatiemeteritems.
Iemand een idee wat dit inhoud en hoe ik dit wegkrijg?
Ik heb alle nieuwe drivers van het MB en videokaart gedownload en geïnstalleerd.
Alle updates van Windows zijn ook uitgevoerd.

Mijn samenstelling is:

Intel® Core™ i9-10900X
ASUS PRIME X299-A
HyperX FURY HX434C16FB3K4/32
Samsung 970 EVO Plus M.2 500 GB SSD NVMe
Quadro RTX 4000 Graphic Card - 8 GB PYN Retail
Corsair RM750x power supply unit 750 W ATX
Microsoft Windows 10 Pro - 64bit - NL
 

Bijlagen

  • ASUS1.jpg
    ASUS1.jpg
    272 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Kun je nog iets met systeemherstel kijk even eventueel of je die hebt gemaakt.

Wat zegt jou rechtermuisknop als je op een item gaat staan.
 
Systeemherstel heeft geen zin omdat de pc volledig nieuw is en Windows juist geïnstalleerd is.
Alle drivers van MB, grafische kaart zijn geïnstalleerd, steeds de recentste.

Ik heb de foto's bijgevoegd van de schermen die ik zie als ik met de rechter muisknop op de items ge staan.
Stuurprogramma's bijwerken heb ik ook al geprobeerd.
 

Bijlagen

  • PC01.jpg
    PC01.jpg
    157,2 KB · Weergaven: 40
  • PC02.jpg
    PC02.jpg
    172,1 KB · Weergaven: 33
  • PC03.jpg
    PC03.jpg
    137,5 KB · Weergaven: 34
  • PC04.jpg
    PC04.jpg
    160 KB · Weergaven: 53
Windows 10 heeft een probleemoplosser. Onder instellingen of in zoekvak typen. Is er mogelijk een andere beeldscherm aangesloten Azure? Lees dat op internet. Soms lost W10 na een korte periode zelf zaken op.
 
Ik zou eerst dan wel een systeemherstelpunt maken. Probeer dan dit: verwijder er 1 door rechtermuisknop te doen en verwijderen, dan, nadat je er 1 hebt verwijderd je computer opnieuw opstarten. Kijk eens wat hij doet en wat er dan staat bij apparaatbeheer.
 
Ik zat er naast. Lees dit eens.
 
Ik zou eerst dan wel een systeemherstelpunt maken. Probeer dan dit: verwijder er 1 door rechtermuisknop te doen en verwijderen, dan, nadat je er 1 hebt verwijderd je computer opnieuw opstarten. Kijk eens wat hij doet en wat er dan staat bij apparaatbeheer.

Als ik dit doe en start de pc terug op gebeurd er niets. Als ik dan teug naar apparaatbeheer ga staat die er gewoon weer tussen.

Ik zat er naast. Lees dit eens.

Gaat over drivers chipset, MB, grafische kaart, … Alles is met de meest recentste drivers geïnstalleerd. Staat iets bij van handmatig toevoegen, maar dan moet je in het register vlooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Daar zeggen ze mij dat ik de nieuwste drivers van het moederbord moet downloaden en installeren, maar dat had ik al gedaan :(
Volgende optie is Windows opnieuw installeren, maar het is juist nieuw geïnstalleerd. Dus sta geen stap verder.
Ik kan toch niet meer doen dan alle drivers van zowel MB als grafische kaart installeren hé?
Ook alle updates van Windows zijn geïnstalleerd.
Ik vermoed toch dat ASUS hier tekort komt met de drivers van het moederbord, of zie ik dat echt verkeerd.
 
Ja, goed als je dat allemaal gedaan hebt zou ik het ook niet weten. Onder die items kun je Windows toch ook laten zoeken naar de laatste stuurprogramma's? Anders laat ze gewoon staan en mogelijk komt W10 later zelf met een oplossing.
 
Ja, goed als je dat allemaal gedaan hebt zou ik het ook niet weten. Onder die items kun je Windows toch ook laten zoeken naar de laatste stuurprogramma's? Anders laat ze gewoon staan en mogelijk komt W10 later zelf met een oplossing.

Heb ik ook gedaan Windows laten zoeken naar stuurprogramma's, maar die vinden die ook niet :)
 
Voer volgende stappen eens uit:

Stap 1:
Download
51e15692b05a4-MiniToolbox.PNG
MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op MiniToolBox.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.

Bevestig de opstartmelding Are you sure you want to continue? met Ja.

Vink Select All aan.

Klik op de knop Go.
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, MTB.txt.
  • Klik op Geavanceerd onder Snel reageren hier op het forum, waardoor je een paperclip te zien krijgt:
  • Klik daar op.
  • Klik op Voeg bestanden toe
  • Klik op MTB.txt
  • Klik op Uploaden
  • Klik onderin op In de tekst plaatsen

attachment.php

paperclip.png




Stap 2:
Download
58f0abb0750a2-lmh.png
Look My hardware naar je bureaublad.

Dubbelklik look-my-hardware_X_XX.XX.XX.X.exe om het programma te starten
Klik op Start Scan
Er zal op je bureaublad een log verschijnen Look_my_hardware.txt
Post dit in je reactie.

  • Klik op Geavanceerd onder Snel reageren hier op het forum, waardoor je een paperclip te zien krijgt:
  • Klik daar op.
  • Klik op Voeg bestanden toe
  • Klik op Look_my_hardware.txt
  • Klik op Uploaden
  • Klik onderin op In de tekst plaatsen

attachment.php

paperclip.png
 
hier de bestandjes
 

Bijlagen

  • MTB.txt
    83,1 KB · Weergaven: 29
  • Look_my_hardware.txt
    81,7 KB · Weergaven: 168
Dit had ik ook al geprobeerd.
En zoals je kan zien in de bijlages, geen resultaat.
 

Bijlagen

  • intel1.png
    intel1.png
    105,7 KB · Weergaven: 55
  • intel2.png
    intel2.png
    127,3 KB · Weergaven: 57
Dat is toch vreemd allemaal. Ik keek ook nog eens even en zag inderdaad deze fouten. Dus toch een driver issue zoals @Dorado al aangaf.

manamana1.jpg

manamana2.jpg

manamana3.jpg

Waar heb je deze computer gekocht. Zit er nog garantie op. Anders terug naar de winkel.
 
Laatst bewerkt:
Deze nog gevonden. Heeft ook niets te maken met de BIOS?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan