µTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnodese

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
hallo..
ik heb net µTorrent geinstalleerd..als ik nu een torrent download en opstart met µTorrent gebeurd er helemaal niks..
ik weet nog helemaal niks van torrents dus ik weet ook niet wat het probleem kan zijn :shocked:

heeft iemand mischien een idee? of ben ik gewoon iets stoms vergeten of iets?

Je moet eens kijken hoeveel seeders het bestand heeft, staat meestal aangegeven dmv S

In µTorrent moet je de gedownloadde bestanden eerst starten alvorens ze beginnen te downloaden.
Probeer eens op het play knopjete klikken wat voor de naam staat.

hallo..
ik heb net µTorrent geinstalleerd..als ik nu een torrent download en opstart met µTorrent gebeurd er helemaal niks..
ik weet nog helemaal niks van torrents dus ik weet ook niet wat het probleem kan zijn :shocked:

heeft iemand mischien een idee? of ben ik gewoon iets stoms vergeten of iets?

Heb je alles goed geconfigureerd? Firewall/Router? Poorten opengezet?( www.portforward.com)

Zet Azureus erop, werkt prima

Je brengt het nu zo dat als je azureus erop zet is gelijk alles oke.......
Die zul je toch ook eerst moeten configureren ?
Firewall/Router? Poorten openzetten enz net als Utorrent ;)

Laatst bewerkt:
Qua werking wel....
Als je poorten moet gaan open zetten zal TS toch wat meer info moeten plaatsen zoals: Welke provider (ivm Wanadoo Livebox)
Router of niet?

Iig voor torrents moet een poort gebruikt worden tussen 8000 en 60000. Azureus pakt veelal een vrije poort op, krijg je te zien tijdens instellen hiervan.
Deze poort in Windows Firewall forwarden (open zetten)
Zowel als TCP als UDP met de naam Azureus.
Klaar....simpel en makkelijk.
Nu nog weten of er een router tussen zit of een wanadoo livebox (oid)

Net door omstandigheden te weten gekomen dat

www.helpmij.nl

ook goed schijnt te werken...

succes...:thumb:

{edit mod]link aangepast aangezien er ook dingen opstaan die tegen de huisregels zijn [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
goed...ik heb het noge en paar keer geprobeerd en nu doet hij het gewoon !:eek:
...best...vreemd ik heb niet in de instellingen iets veranderd ofzo:shocked:
iniedergeval..heel erg bedankt voor de reacties!!:love:

Zet Azureus erop, werkt prima

Nog even snel reageren. Azureus werkt prima, maar neemt veel te veel geheugen in (Java applicatie) en is daarom niet echt geschikt voor mensen die veel te gelijk willen doen met hun pc.

Ik merk duidelijk verschil tussen Azureus met 10 downloads en uTorrent welke amper geheugen inneemt.. super snel programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan