Éen paar vraagjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miquell4

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over Adobe Dreamweaver (CS4). Ik heb nu mijn photoshop layout met wat tutorials gesliced, en dat gaat allemaal super. Alleen tot het moment dat ik tekst enzo moet gaan toevoegen. Daar heb ik ( een paar ) vragen over.

• Op elke apart onderdeel van de layout waar je telkst wilt toevoegen, moet je die eerst als achtergrond maken?

• Is het niet handiger om alle plaatjes als achtergrond te doen, behalve de buttons en links. Zo nee, waarom niet?

• Altijd als je op een professionele ( al bestaande ) website control alt ( = alle selecteren ) doet, dan selecteert die niks van de layout. Bij mij selecteert die alle plaatjes van de layout opzich. Hoort dit zo, of moet ik dit aanpassen? Zoja, hoe?

• Wat moet ik doen met een searchbox?

• Hoe kan je de kleur van het tabblad waar je bent veranderen? Als je bijvoorbeeld in home bent, wil ik home groen, en de rest grijs. En bij contact, contact groen en home grijs. Hoe doe je dit? Het zijn trouwens afbeeldingen ( buttons ), niet alleen text.

• Heeft iemand nog een site waar GOEDE, BRUIKBARE EN SIMPELE tutorials op staan? Tutorials over webdesign bedoel ik dan. De echte basics ken ik al wel, maar ik heb nog nooit mijn eigen website gemaakt ( nu mee bezig ), dus als iemand wat handige tutorials had, zou dat super zijn!

Kan je een van deze vragen beantwoorden, of mij misschien een beetje op gang wilt helpen? Post het dan a.u.b. hier. Dat zou super zijn!

B.v.d,
Miquell

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan