áltijd slecht geluid op Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanneke91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Ik ben op zoek naar een laptop, maar ik heb er totaal geen verstand van. Weet iemand waar ik op moet letten als ik een redelijk goed geluid op mijn laptop wil? Ik heb gehoord dat daar meestal geen sprake van is..
Dankjewel, gr. Hanneke

Kijk naar je geluidinstallatie, en kijk naar een laptop, en daar zit eigenlijk een volledige computer in, met beeldscherm.

Dan kun je natuurlijk niet verwachten dat de speakers hierin een goed geluid voort kunnen brengen, kweet niet of ze er zijn, maar een multimedia laptop, zou dan een goede keuze zijn.

Lange Pier zei:
Kijk naar je geluidinstallatie, en kijk naar een laptop, en daar zit eigenlijk een volledige computer in, met beeldscherm.

Dan kun je natuurlijk niet verwachten dat de speakers hierin een goed geluid voort kunnen brengen, kweet niet of ze er zijn, maar een multimedia laptop, zou dan een goede keuze zijn.

.. Zoals ik al zei, ik heb geen verstand van laptops. Wat houdt een multimedia laptop precies in?

Voor multimedia toepassingen.:rolleyes:

Nogmaals, je krijgt natuurlijk nooit een geweldig geluid uit een laptop, en, nogmaals, vergelijk een beetje klinkende speakers met de minispeakertjes in een laptop, hoe wil je daar dan goed geluid uit krijgen.:(

Je kunt het wel willen, maar krijgen?
Je kunt geen 200km/uur rijden met een solex.:cool:

Haha, ik zei dat ik er niks van wist ;)
Het is natuurlijk zo dat ik niet alles kan verwachten..
Nou, heel erg bedankt voor je reactie!:D
Gr. Hanneke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan