één bluetooth headset, 2 telefoons

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdSt68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Ik heb twee mobiele telefoons, eentje prive en eentje zakelijk.
Het komt regelmatig voor dat ik op beide toestellen bereikbaar moet/wil zijn.
Ik heb geen carkit (meer) in de auto, dus wil ik een bluetooth headset aanschaffen.

Mijn vraag is de volgende:
Kan ik met één headset tegelijkertijd twee telefoons "aansluiten", zodat als ik op één van de twee toestellen gebeld word, ik via de headset kan opnemen?
Of is er altijd een één op één verbinding tussen een headset en een mobiele telefoon?
Zijn er andere (betaalbare) mogelijkheden?

Kan een headset voor bluetooth 1.2 ook een verbinding maken met een mobiele telefoon met bluetooth 1.1?

Alvast bedankt voor de reacties en/of suggesties :thumb:

Zover ik weet kan er maar één bluetooth verbinding tegelijkertijd open staatn dus tussen 1 van je mobieltjes en je headset. Wanneer je die andere telefoon er dan ook op wil aansluiten zal hij waarschijnlijk zeggen dat het apparaat al in gebruik is.

Wat je eventueel wel kunt doen is in 1 van de 2 telefoons instellen dat wanneer hij een binnenkomend gesprek krijgt, hij deze moet doorverbinden met de andere telefoon:) . Dan komen alle geprekken dus binnen op 1 telefoon die je dan vervolgens aansluit met je headset.:thumb:

je kunt de oproep wel doorschakelen maar dan betaal je dus wel wanneer je gebeld wordt!

Voorzover ik het weet, kan je niet 1 set op 2 telefoons aansluiten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan