• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

één filter toepassen op meerdere draaitabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornsimm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
hi,

heb een redelijk eenvoudige vraag en óf niemand anders heeft 'm hier gevraagd op het forum of ik kan niet zoeken ;-)....

ik heb een gegevensbestand met een grote hoeveelheid gegevens van gewerkte uren per persoon per maand per project waar ik verschillende draaitabellen van heb gemaakt op 1 werkblad (3 verschillende draaitabellen onder elkaar op 1 werkblad).

Nu heeft iedere draaitabel een filtermogelijkheid op medewerker, maar moet ik drie keer dat filter aanpassen om voor alle drie de draaitabellen de juiste gegevens te zien.

Het zou toch mogelijk moeten zijn dit te koppelen? Met een draaigrafiek werkt het immers wel; als je daar een copy-paste maakt en je wijzigt het filter in draaigrafiek 1 dan wijzigt dit ook gelijk in draaigrafiek 2.

Heeft iemand een oplossing? Nogmaals; heb al gezocht in forum, maar niet gevonden...

merci bien.

Groet
Björn.

heb een redelijk eenvoudige vraag

Dit is zeker niet eenvoudig, draaitabellen programmeren is echt niet simpel.

heb een redelijk eenvoudige vraag en óf niemand anders heeft 'm hier gevraagd op het forum of ik kan niet zoeken ;-)

Jij kan niet zoeken.

Zelfs al gewoon zoeken op het woord medewerker geeft een topic waarin exact hetzelfde gevraagd wordt.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=247454&highlight=medewerker

Enige verschil is dat in die code alle DT van het blad worden aangepast bij een wijziging in 1 van de DT op dat blad. Niet van een vaste DT. Dat zal jij nog moeten doen.

Ik zet de file van ginder nog eens in bijlage hier.

Wigi

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan