één keer klikken op linkermuis voor hoofdletter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaofneen

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2010
Wie kan mij helpen om deze probleem op te lossen in testverwerking wordpad van windows xp ? Nog nooit mee gemaakt.

Wij werken met een netbook ecafé UMPC EC-900-H60G/IAW.
En als we een hoofdletter willen gebruiken,moeten we eerst op caps lock toets duwen en dan moeten we verplicht één keer klikken op de linker muis en nu kunnen we pas de hoofdletter gebruiken,Willen we geen hoofdletter meer gebruiken,dan moeten we terug op caps lock toets duwen en dan moeten we terug verplicht één keer klikken op de linker muis en nu hebben we geen hoofdletter meer.

Nu is mijn vraag,hoe kunnen we dit uitschakelen dat we niet meer altijd verplicht zijn één keer te klikken op de linkermuis om een hoofdletter te gebruiken ?

Laatst bewerkt:
Ow wow, dit heb ik nog nooit meegemaakt..
Kan je niet gewoon Shift ingedrukt houden om je hoofdletter te typen?

:o ja dan werk alles normaal als je de shift toets inhoud en een hoofdletter willen gebruiken.

Want als je op de caps lock toets duw,kom er in het midden van wordpad een afbeelding te voorschijn en de cursor is er niet meer te zien op wordpad,klik je é©® keer op je linkermuis en dan komt de cursor te voorschijn waar je gestopt ben met typen.Duw je terug op caps lock dan komt er terug in het midden van wordpad een afbeelding te voorschijn en de cursor is weer niet meer te zien op wordpad,klik je dan terug é©® keer op je linkermuis en dan komt terug de cursor te voorschijn waar je bent gestopt met typen. :confused:

Het is een afbeelding.

Als ik een hoofdletter wil gebruiken,komt er een klein netbook met blauw scherm in de als afbleelding te voorschijn die van zelf weg gaat binnen 3 seconden en nu é©® keer klikken op de linkermuis en ik kan nu zolang en zoveel hoofdletter gebruiken als ik wil.
Als ik nu geen hoofdletters meer wil gebruiken,duw ik op de caps lock en er komt een klein netbook met een rode scherm met een diagonaal streep op het kleine netbookscherm van de afbeelding te voorschijn die van zelf weg gaat binnen 3 seconden en nu é©® keer klikken op de linkermuis en hoofdletter is gedaan.

:confused:

Ik heb een e-mail gedaan naa rEcafe netbook.Nu maar afwachten ?

In de winkel wisten ze ook niet hoe dat komt,er was nog niemand komen vragen.ik was te eerste persoon met die vraag.Ze hebben mijn een e-mail adres mee geven en ik blij dat ik misschien binnenkort het gaat weten is dat nu normaal of niet normaal ?

Het is in mijn ogen vrij logisch, en het is misschien wel een probleem, maar het is geen fout of een bug of iets dergelijks. Telkens als jij op de CAPS-LOCK drukt, krijg je een melding soortgelijk aan "Caps-lock is geactiveerd". Vandaar dat je ook weer moet klikken in Wordpad, om dat venster weer actief te maken.

Je zegt tevens ook dat het wel werkt met SHIFT, ik stel dan ook voor om deze te blijven gebruiken. Je kunt ook kijken hoe je de berichtgeving van "Caps-lock is geactiveerd" kunt weghalen, dan zou dit probleem in 1 klap zijn verholpen.

Nog altijd niet gevonden,het is gewoon niet plezant elke keer op die linkermuis te moeten klikken.Wie dat heeft uit gevonden heeft geen verstand van computers.Maar opgelet de computer merk zeg genoeg eigenlijk,gemaakt door personen in een cafe. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan