één Site werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fransbeekh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Ik wist niet precies in welk gedeelte ik deze vraag moest neer zetten dus heb ik het maar hier gedaan :P.

Nou mn vraag:
1 site werkt niet, runemyth.com (game-site) en bij andere mensen doet hij het gewoon. Op IE, Google Chrome en FF etc. werkt het niet. Het zal wel niet aan de browsers liggen dus.
Ook moet ik erbij zeggen dat hij het op mn laptop ook niet doet, en als ik een Proxysite gebruik doet hij het wel :S ..
Dus misschien heeft het met mn IP/Netwerk te maken?

Ik ben hier niet z'on expert in dus is mijn vraag: Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Bij mij werkt hij gewoon. Wellicht je browsercache eens leeggooien?

Ik zou even contact opnemen met de beheerder van die site, wellicht dat je IP adres om de één of andere reden geblokkeerd is.

Bij mij werkt hij gewoon. Wellicht je browsercache eens leeggooien?
Het probleem doet zich bij meerdere browsers/PC's voor, lijkt me niet dat het aan de cache ligt.

Als het via een proxy site wel lukt en rechtstreeks niet zal je IP gebanned zijn (qua terechtheid zul je bij de beheerder van de site moeten zijn).

Het werkt niet is daarnaast een erg ruime foutmelding. wat er niet werkt is dat wel handig om te weten en wat je wel ziet op het moment van proberen is ook handig. Dus de foutmelding geeft helpers ook wat meer informatie

met het werkt niet bedoel ik dat er staat: De webpagina kan niet worden weergegeven.
of soms staat er ook dit: ''Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met www.runemyth.com''

Ik zal eens contact opnemen met de beheerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan