één toetsenbord voor twee laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaslander

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Hallo beste,
Ik gebruik één laptop (met kapot scherm) met een extern scherm en daarbij een draadloos toetsenbord en muis. Werkt prima. Nu heb ik onlangs een tweede laptop gekregen, en zou deze ook graag bedienen met hetzelfde toetsenbord en muis als de eerste. Maar ondanks dat het stuurprogramma met de cd op de tweede laptop geïnstalleerd is wordt toetsenbord en muis niet herkend. Beide laptops hebben windows 7 maar de eerste is 32 bit, en de tweede 64 bit. Ik heb de laatste nieuwe stuurprogramma's geïnstalleerd via internet, maar deze worden niet aangenomen op de 64 bit laptop. Is dit wel mogelijk vraag ik me af?

Laatst bewerkt:
Je moet wel de juiste drivers zoeken. 32bit drivers voor een 32bits systeem, en 64bis drivers voor een 64bits systeem.

foutje in mijn vorig bericht: de driver wordt niet aangenomen door de 64 bit laptop. Ik heb overal gezocht maar vind nergens een driver voor 64 bit. Het gaat om "Labtec Laser Wireless Desktop 1200".

Is het misschien zo dat je toetsenbord heel oud is (ik zie youtube films van 2008) en dat er dus helemaal geen Windows 7 drivers zijn?

Ik had dat ook al gedacht. Het toetsenbord is ongeveer 5 jaar oud en dus is het waarschijnlijk dat er geen driver voor 64 bits/windows 7 beschikbaar is. In elk geval bedankt voor de moeite en nog veel succes met je hulpverlening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan