.ýò bestanden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

perrydrums

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2011
help me, ik heb een micro SD die ik graag met muziek wil vullen. Dat kan wel maar er staan een paar rare bestanden op die ik ook niet kan verwjideren. 1 van die bestanden is een .ýò bestand. was is dit?? er is ook een map en een ander bestand. de map kan ik niet openen of verwijderen en het bestand bevat tekens waarvan ik niet weet hoe ik ze maak... ik heb een screenshot gemaakt met de bestanden: http://imageshack.us/f/220/naamloosdp.jpg/

ik heb ook een ander (lege) micro SD maar die zegt dat ik al 700 MB aan bestanden erop heb staan, en me aantal bestanden zijn 0! :S?? kaartje was maar 2 gb, dus nu nog ongeveer 1 :(

kan iemand me helpen???? gr-perry

tnx!! bestanden zijn eraf.!
nog 1 vraag: een andere micro sd card zou 2 gb moeten hebben maar er staat dat er al 700 MB in gebruik is. (er staan geen bestanden op) wat hiermee te doen??

PS. ik heb windows 7...

Oh, hier moet je iets voorzichtiger mee zijn. Als je zeker weet dat er ergens 700 MB aan bestanden opstaat, die heel erg belangrijk zijn dan moet je hiermee voorzichtig zijn. Wat staat er zoal op. Kun je dit ding in je fototoestel gebruiken, probeer het daar eens. Op je fototoestel kun je ook dit dingetje formatteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan