€ en $ Teken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Ik heb een € teken en een $ teken, op mijn toetsenbord staan van mijn laptop.
''' '''''''''/\
''''''€ ''''| '''$
<----- ----->

Zie deze ''''' weg aub

Dat zijn mijn pijltjes en die tekens staan daar op mijn toetsenbord, sinds eenige tijd werken ze niet meer. Eerst als ik op de € knop drukte dan kreeg ik het teken, of drukte ik op de $ dan kreeg ik die ook maar nu krijg ik ze niet meer als ik er op. Hopelijk is mijn tekeningetje beetje duidelijk.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
staat het euro en dollar teken alleen op een toets dus de euro niet samen met de vijf en de dollar niet samen met de vier

Ja, ze staan alleen

Je hebt je pijltjes. Boven mijn linkerpijl knop staat de € tekenknop, boven mijn rechterpijl knop staat de $ tekenknop. Alleen nu werken ze niet meer en eerst wel.

Heb je een knop "F-lock" ? (herkenbaar aan de hoofdletter [ F ] )
Welke kleur heeft het symbool op de toets? Witte letter of blauwe letter?

Ik heb een Fn knop ( blauw )

de € en $ zijn gewoon zwart. ik kan de F knop niet zo snel vinden

ik heb ook even op mijn laptop lopen kl oo ie en maar ook die werken niet.
gewoon wiitte tekens.
ik heb de combinatie nog niet kunnen vinden

Acer aspire 7720

hier heb je een plaatje wat op mijn laptop lijkt, het gaat om de rode cirkel. Daar zit de € en de $ teken.

Heb je geprobeerd om de stuurprogramma's bij te werken? Misschien dat dit wil helpen.

(Klassieke weergave, Windows Vista) Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Toetsenbord -> Tabblad Hardware -> Eigenschappen -> Tabblad Algemeen -> Instellingen Wijzigen -> Tabblad Stuurprogramma -> Stuurprogramma bijwerken.

Ik had dat nog niet gedaan, ik heb dat nu gedaan. Maar er zijn geen nieuwe stuurprogramma's gevonden ze doen het nog steeds niet.

Special keys

You can locate the Euro symbol and the US dollar sign at the upper-center
and/or bottom-right of your keyboard.

The Euro symbol

1 Open a text editor or word processor.
2 Either press < > at the bottom-right of the keyboard, or hold <Alt Gr>
and then press the <5> key at the upper-center of the keyboard.

Note: Some fonts and software do not support the Euro symbol.
Please refer to www.microsoft.com/typography/faq/faq12.htm for
more information.

The US dollar sign

1 Open a text editor or word processor.
2 Either press < > at the bottom-right of the keyboard, or hold <Shift>
and then press the <4> key at the upper-center of the keyboard.

Note: This function varies according to the language settings.

Rechtstreeks uit de handleiding van je notebook en ik neem aan dat je die handleiding zelf ook hebt.

Zoals aangegeven kan het dus mogelijk zijn dat de toetsen bij bepaalde taalinstellingen niet werken. Maar ze kunnen ook inderdaad gewoon kapot zijn. Rest de vraag of je, voor dat ze het ineens niet meer deden, iets hebt veranderd?

En ook staat aangegeven in de tekst hoe je de tekens op een alternatieve manier kunt aanroepen.

Ik zal wel eens gaan kijken in mijn handleiding, maar wat ik me kan herinneren dat het niet echt uitmaakte of ik heb op een bepaalde taal had ingesteld. Heb het net geprobeerd via engels.. werkt ook niet. Nederlands ook niet. Ik weet ook niet als ik iets veranderd heb. Toch alvast heel erg bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan