€ toets wilt niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ook niet met de rechter alt-toets?
(of Alt-gr als die op je toetsenbord zit ....)

Wel de rechter Alt-toets gebruikt?
Indien ja, en het werkt nog niet, dan nakijken welke toetsenbordindeling je gebruikt (Nederlands, Vlaams, Verenigde Staten, Verenigde Staten Internationaal).
Op de toetsenbordindeling Verenigde Staten Internationaal zou het in ieder geval moeten werken (dus [rechter Alt] icm. de 5 toets).

Edit: ik zie dat vanveelen ong. dezelfde informatie voor je heeft.

Succes,

Tijs.

Zie andere reacties..De linker alt werkt alleen in combinatie met ctrl (dus ctrl-alt-5)

Hoi,

Ook niet met de rechter alt-toets?
(of Alt-gr als die op je toetsenbord zit ....)

Ik de toetsenbord instelling op USA staan.
Ik gebruik de rechter alt gr toets, maar het wilt nog steeds niet werken.

Hoi,

Moet werken....

Twee opties:

1. Verwijder onder apparaatbeheer evt. meerdere toetsenborden die daar voorkomen
2. Verwijder onder toetsenborden en talen bij Landinstellingen alle indelingen, behalve: taal Nederlands en indeling: Verenigde Staten (internationaal)

Beide te vinden in het configuratiescherm, maar dat zal voor you een open deur zijn .... tóch?

Hoi,

Moet werken....

Twee opties:

1. Verwijder onder apparaatbeheer evt. meerdere toetsenborden die daar voorkomen
2. Verwijder onder toetsenborden en talen bij Landinstellingen alle indelingen, behalve: taal Nederlands en indeling: Verenigde Staten (internationaal)

Beide te vinden in het configuratiescherm, maar dat zal voor you een open deur zijn .... tóch?

Hoi ik heb onder Keyboards HID device device en Standard PS/2 Keyboard welke van ze moet verwijderd worden ?

Ehh sorry, volgorde verkeerd.
Kijk eerst onder Landinstellingen in het configuratiescherm of je alleen de genoemde taal en toetsenbordindeling hebt staan ... (zie bijlage)

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 29
Gelukt

Ehh sorry, volgorde verkeerd.
Kijk eerst onder Landinstellingen in het configuratiescherm of je alleen de genoemde taal en toetsenbordindeling hebt staan ... (zie bijlage)

Ik heb voor USA gekozen en werkt weer. Het werkt vaak ook (99%) door de pc te rebooten.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan