• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

0 verlies van tel. nummer naar tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Is het mogelijk om een getal om te zetten van speciaal (telefoonnummer) naar tekst zonder het verlies van de eerste 0?

0612345678 wordt dan namelijk 612345678.

Ik ben benieuwd.

Zet dit onder aangepast in de celeigenschappen.
00########

:confused: Heel raar. Ik heb het in 1 cel geprobeerd en dat werkte. Nu ik een hele rij wil aanpassen, gaat alsnog de 0 ervoor weg.....

Laatst bewerkt:
Geplaatst door okijoki
:confused: Heel raar. Ik heb het in 1 cel geprobeerd en dat werkte. Nu ik een hele rij wil aanpassen, gaat alsnog de 0 ervoor weg.....

Oke het is gelukt. De 0 blijft staan. Alleen kwam er tijdens de eerste test een groen driehoekje linksboven in de cel te staan, en later niet meer. Wat wil dat zeggen?

Alleen kwam er tijdens de eerste test een groen driehoekje linksboven in de cel te staan, en later niet meer. Wat wil dat zeggen?
Dat in dit geval de opmaak van de cel verschilt van de andere cellen in de kolom. Hetzelfde zie je als er een formule afwijkt van de overige formules in een kolom.

Is het niet makkelijker om een ' voor je getal te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan