0x00000008E setupdd.sys Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raspatatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Hallo,

Mijn computer:
Acer aspire t650
Windows XP home edition inbegrepen.

Ik heb dus laatst een programma gedownload wat een virus bleek te zijn/hebben. Ik probeerde dit bestand nog weg te gooien, maar het was te laat. Systeemherstel geen nut. Zoeken in Software ook geen nut. Vanuit Acer bestanden opnieuw windows installeren ook geen nut. Dus ik ging Windows opnieuw installeren, zonder de Acer programmas. Eerst me schijf geformateerd, om standaard installatie van Acer te mislopen( Omdat dit het toch al niet deed ook niet na meerdere pogingen en als ik met legale cd's werkte deed hij het ook niet, want hij liet alleen de Acer installatie toe.).Home edition legale CD geprobeerd, werkte niet. Pro van buren geleend, met serial van internet, werkte ook niet. Als ik nu probeer Windows opnieuw te installeren, zie ik geen Partities. Ik kan dan alsnog op enter drukken, en dan krijg ik de "Blue screen of Death" te zien met de foutmelding, van 0x000000008E en dat hij Setupdd.sys niet kan gebruiken ofzo. Hij zegt dat ik in mijn BIOS, caching en shadowing uit moet zetten, heel me BIOS gechecked, niks te vinden over Caching en Shadowing.... RAM om en om eruit gehaald en gechecked of hij kon installeren. Werkt niet. ( misschien beide RAM geinfecteerd door het virus.)Nieuwe Harddisk gekocht, werkte niet. Wat moet ik doen. Alsjeblieft help mij. Ik heb 2 dagen niet kunnen slapen....:(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan