0x000000ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendrobatus

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Tijdens het spelen van bf3 crashte mijn computer.
Daarna kreeg ik bij het opstarten telkens een bsod met de melding 0x000000ED
Ik heb al geprobeerd om systeemherstel te doen dmv. chkdsk c: /r
Maar dan krijg ik de melding : kan volume niet ten behoeve van directe toegang te openen.

Ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen en hoopte dat julie konden helpen.

Alvast bedankt

Dat is niet mijn probleem , mijn pc draait hem makkelijk ik speel op bijna max. settings.
Mijn probleem is dat na de crash van mijn pc ik hem niet meer kan opstarten: Stop 0x000000ED Unmountable_Boot_Volume
Ik verwacht dat de oplossing hiervoor ligt in het maken van een recovery.

Dit probeer ik dmv chkdsk c: /r dit kan niet omdat mijn hard disk volgens het bericht is beveiligd tegen schrijven.

De Bug_Check http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff560355(v=vs.85).aspx betekent dat je hardeschijf goed naar zijn grootje is, platter &/of controller.

Je enige kans is de diagnose-software van de fabrikant in te zetten, & als dat na de geavanceerde test 0x0 geeft, kan je proberen ald de bliksem alle data die je nog wilt behouden, ervan af te halen.
Dat kan je maar een (1) keer doen.

Lukt dat niet dan kan je (mogelijk met een onderdeel onder dezelfde diagnostische software) een (quasi-)low-format uitvoeren. Waarna je de schijf opnieuw moet partitioneren & volledig formatteren.
De schijf zal daarna echter nooit meer betrouwbaar functioneren.

Ik kan aannemen dat je die chkdsk <schijfletter>: /r vanaf de Herstel Console hebt uitgevoerd?

Ja , want ik kom niet verder dan het windowslogo daarna krijg ik een bsod met die foutcode.

Maar er is dus een grote kans dat ik de harde schijf als verloren kan zien??

Je hebt een (1) kans, & dat is dat de diagnose-software van de fabrikant van je schijf de geavanceerde test met 0x0 afsluit.

Zoniet:.. Finito...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan