0x80004005 foutmelding bij verbinden koptelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullzeye26

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Hoi,

Ik wilde graag mijn bluetooth koptelefoon(philips shb7000) op mijn laptop aansluiten. Bij het verbinden krijg ik de volgende foutmelding: De poging het apparaat toe te voegen heeft een onbekende fout veroorzaakt: de gerapporteerde foutcode is 0x80004005. Is hier een oplossing voor? Ik vind via google wel reparatiesoftware, maar ik vertrouw die websites niet helemaal.:confused: Hebben jullie de oplossing?

Bedankt voor de hulp!

Ik zou vermoeden dat er een probleem is met je bluetooth drivers.
Kijk eerst eens in Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ) of je daar meldingen ziet van apparaten met geen (of niet-werkende) drivers (hebben een geel vraagteken of een uitroepteken ervoor).

Vooral met Atheros bluetooth chips zie ik dergelijke problemen op het forum vaak voorbij komen.

Vermeld ook merk + type laptop en of je daar zélf Windows 7 op gezet hebt of dat dat meegeleverd werd vanaf de fabriek.

Tijs.

hoi Tijs, bedankt voor de reactie.

Ik heb gekeken bij apparaatbeheer en hier zie ik geen meldingen.

Ik zal even wat meer informatie geven over het systeem.
Ik heb een lenovo T410 met windows 7 professional 32bit besturingsysteem die is meegeleverd door de fabrikant. Ik gebruik een usb bluetooth dongle, aangezien de laptop zelf geen bluetooth heeft.

Hopelijk is deze informatie bruikbaar.

Nu je meldt dat de Lenovo geen bluetooth module heeft:
Meld merk + type USB bluetooth dongel.

[Heb je bij de website van de fabrikant van deze bluetooth dongel al gekeken voor nieuwere drivers?]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan