(0x80040702)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa baetens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
Op een slag en een keer werkte mijn panda antivirus titanium niet meer dus ik wilde die verwijderen in mijn software om een nieuwe te installeren en er kwam op van SETUP KAN DE INSTALLATIE NIET UITVOEREN: (0x80040702) dus ik probeerde er dan een nieuwe op te zetten en het gaf juist hetzelfde aan. Weet er iemand wat ik kan doen of hoe dit komt want ik zit momenteel zonder anti virus. Alvast al bedankt. Groeten Vanessa

Welkom op Helpmij!

Heb je windows xp? Probeer dan eens een systeemherstel naar bv gisteren en kijk dan of je Antivirus programma nu weer werkt.

Als je idd XP gebruikt, zorg er dan wel voor dat je Administrator rechten hebt.
Met alleen gebruikers rechten zal je dit probleem niet kunnen oplossen..

Groetjes,
Martin.

ik heb gen herstelpunt dus kan er ook niet naar terug gaan. ik heb xp pro en ben de enigste die op de pc zit ale de enigste met een naam erop. groeten vanessa

In veilige modus worden alleen de noodzakelijke dingen geladen. Probeer daar eens het virusprogramma te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

In veilige modus kom je over het algemeen door de pc te starten en direct een paar keer op F8 te drukken totdat je een scherm krijgt met opties. Daar kies je de optie veilige modus.

niet gelukt

in de veiligheidsmodum geraak ik niet in de software en daar staat panda maar alleen het staat nergens anders meer. ik heb ook dat geprobeert via de faq van panda maar ik vind die folder niet ik heb de verschillende dinges geprobeert en geeneen dat gaat oja eens ik in de veiligheidsmodus ging kon ik kiezen tussen administrator en mijn naam maar kon het op geen van beide Groeten vanessa Hopelijk hebben jullie nog iets anders om me te helpen alvast al bedankt

Welkom op Helpmij:) Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan