0x80040900 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

huidbehandel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2015
Beste ik krijg sinds vanmorgen op alle 3 de pc's de foutmelding 0x80040900 en daarom ontvang ik geen mails meer, versturen lukt wel
ik werk met office 365 en outlook 2013
Weet iemand hoe ik dit kan repareren? het is gekomen na een windows update en ik heb het al via een herstelpunt van 2 dagen geleden geprobeerd maar dat helpt ook niet

Ik zou eerst informeren bij je dealer/contactpersoon van office365, want gisteren waren er (ook) problemen met office365 (traagheid etc.): Mogelijk is het geen probleem bij jou maar bij Microsoft.

Tijs.

Hallo, zal proberen je te helpen. Misschien is het makkelijk als je eerst hier even kijkt. Welke provider ? je hebt weet ik niet. Je zou ook even kunnen kijken bij je eigen provider.

Misschien is daar iets veranderd. Ik weet dat dit bij Ziggo onlangs is veranderd.

Maar kijk hier even. Klik

Het kan ook een probleem zijn met Office zelf. :confused:

Even hier proberen. Klik

Laatst bewerkt:
@manamana: Bij Office365 heb je doorgaans Microsoft als mailprovider. O.b.v. je e-mail adres worden in Outlook (en smartphone etc.) automatisch de juiste Exchange server gegevens in de mail ingesteld (via DNS: autodiscover.maildomeinnaam.nl)

Dus er zijn 3 zaken die onderzocht kunnen worden:
a. Verbindingsproblemen vanaf het netwerk waar je zit naar de servers van Microsoft.
b. Problemen op de pc's/laptops zelf (bijv. met de office programmatuur etc.)
c. Problemen bij (de netwerkverbindingen/servers/etc.) van Microsoft.

Overigens is de webmail van Office365 altijd bereikbaar via dezelfde weblink: http://portal.microsoftonline.com

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat het bij microsoft zelf fout is want alles ligt plat bij de helpdesk.

@huidbehandel: Natuurlijk kun je nog proberen gebruik maken van de webmail, zie de link in mijn vorige posting.
Mogelijk werkt dat wel en krijg je op die manier nog wat e-mail verwerkt.

Tijs.

Ja daar heb je gelijk in maar ik las in de eerste post

ik werk met office 365 en outlook 2013

Toen moest ik hieraan denken. ​
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/stappenplannen/imap/e-mail-instellen-outlook-2013

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan