Beste,
Afgelopen uren zitten zoeken, modem resetten etc om een probleem op te lossen.
Ik kom er niet uit en hoop dat iemand de oplossing voor mij weet.
Het probleem;
Updaten van windows store apps lukt niet. Ik krijg op alle windows 10 devices in huis de volgende melding
0x80072F78. Ik kan wel gewoon internetten. Dit zowel op een bekabelde pc, draadloos als een lumia met windows 10 TP.
Als ik de router Sitecom x7 loskoppel en een laptop direct aansluit op de modem van de provider (Cisco modem zonder wifi) updaten de apps wel.
Als ik via mobiel internet update werkt het ook.
Volgens mij zit er dus een probleem in de router.
Ik heb de firewall uitgeschakeld en andere instellingen veranderd maar geen enkel succes.
Alle hulp is welkom!.
Met vriendelijke groet,
Afgelopen uren zitten zoeken, modem resetten etc om een probleem op te lossen.
Ik kom er niet uit en hoop dat iemand de oplossing voor mij weet.
Het probleem;
Updaten van windows store apps lukt niet. Ik krijg op alle windows 10 devices in huis de volgende melding
0x80072F78. Ik kan wel gewoon internetten. Dit zowel op een bekabelde pc, draadloos als een lumia met windows 10 TP.
Als ik de router Sitecom x7 loskoppel en een laptop direct aansluit op de modem van de provider (Cisco modem zonder wifi) updaten de apps wel.
Als ik via mobiel internet update werkt het ook.
Volgens mij zit er dus een probleem in de router.
Ik heb de firewall uitgeschakeld en andere instellingen veranderd maar geen enkel succes.
Alle hulp is welkom!.
Met vriendelijke groet,