0x80240fff Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Beste forumleden.

Ik heb mij gisteren een SSD aangeschaft voor mijn PC. Windows 10 draaide al een tijdje op die pc maar op een gewone HDD en dat werkte allemaal perfect.
Nu wou ik Windows 10 gewoon clean installeren op mijn SSD vandaag en dit lukt ook allemaal perfect, maar bij Windows Update loopt het mis.
Als ik wil zoeken naar updates krijg ik steeds de melding 0x80240fff. Mijn Windows is gewoon geactiveerd.
Nu als ik Windows 7 installeer met mijn licentie die ik heb, en dan een update doe naar Windows 10 dan werkt Windows Update wel gewoon normaal, maar ik heb toch liever een propere installatie.

Wat doe ik verkeerd?

Mvg, Jeff

Ik gebruik build 10240 (RTM). Hiermee heb ik vorige week nog een systeem overgezet (clean install) naar Windows 10 en toen ging alles nog perfect. Ben nu de laatste build van de Microsoft website op een USB aan het zetten.

Je hoort nog van me.

Opgelost! De build 10240 blijkt dus onbruikbaar te zijn.
gast0205, om op uw vraag te antwoorden. Windows 10 upgrades zijn op dit moment nog gratis, binnen een maand wordt dit betalend. Dus daarom upgrade ik nu al.

gast0205, om op uw vraag te antwoorden. Windows 10 upgrades zijn op dit moment nog gratis, binnen een maand wordt dit betalend. Dus daarom upgrade ik nu al.

Een moedige keuze Jeffcoboy. Ik wil hem niet. Niet gratis, niet betalend en ook niet aan €1000 / PC die hier in huis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan