1.7 of 3.0 ghz (p4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludacrash

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Hoi,
ik heb een pc met een 1.7 ghz p4 procesor, en vroeg me af of het het waard is een 3.0 ghz p4 procesor erin te doen, Speelt hij dan beter spellen enzo?

mijn specs:
moederbord; asus p4s333-VM soket: 478
cpu: 1.7 ghz p4
ram. 1.25 gig
videokaart: ati radeon 9600
hard disk: 160 gb

dus: is het het waard om voor het geld (80 euro) er een 3.0 ghz procesor in te zetten?

MVG Rick Jansen

Dat is geen weggegooid geld hoor. Ik draai op een P4, 2.80 GHZ. Spellen gaan denk ik niet heel veel sneller draaien, dat ligt meer aan je videokaart. Ik zou het doen. Andere processen en zware taken worden wel sneller afgerond.

Laatst bewerkt:
Helaas is de site van Asus niet goed te bereiken, maar volgens mij kan dat bord geen 3Ghz cpu aan, maximaal 2Ghz en daar schiet je dus niets mee op...

ooo, jammer, mischien een nieuw moederbord erbij doe ik en wat ik nu heb weg :confused: en dan een nieuw moederbord en processor :)

als ik nou dit moederbord doe: MSI PM8M-V en dan een 3.0 ghz procesor erbij? of kan ik dan beter voor een 775 soket mobo aan met een duo/quad core?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer je nieuw gaat kopen is uiteraard een Socket 775 met Core 2 Duo de beste keus maar...

weet je wel zeker dat al je andere onderdelen daarop passen, zoals b.v. geheugen en videokaart? Ik denk het niet!

geheugen niet videokaart weet ik niet maar hier in de buurt (8km , borne) hebben ze 2.60 ghz processoren voor soket 478 te koop voor 32,50 zali k er dan dat inzetten?

nee, dat verwachte ik ook niet ik wou alleen dat niet de heletijd mijn cpu gebruik op 100 procent staat als ik wat il doen:thumb:

dus het is het waard om voor 32,50 er een 2.6 ghz procesor in te zetten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan