1.75 Aangegeven terwijl ik 2GB heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinny1993

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
hallo.

ik heb in mijn pc 2GB DDR2-1066 ram van Geil.
ik ben vanplan om nog 2GB te kopen, zodat ik 4GB heb,
maar sinds een paar dagen ziet Windows nog maar 1.75GB ipv 2GB als ik bij de eigenschappen ga kijken.
iemand eenige idee hoe dit komt?
heb Windows al opnieuw geinstaleerd, hielp niet.

gr,
Vinny

Je zult een grafische kaart hebben met TurboCache of ander mechanisme, die geheugen 'leent' van de computer.
Ook op het moederbord geïntegreerde grafische chips doen (bijna altijd) hetzelfde.

Tijs.

Je zult een grafische kaart hebben met TurboCache of ander mechanisme, die geheugen 'leent' van de computer.
Ook op het moederbord geïntegreerde grafische chips doen (bijna altijd) hetzelfde.

Tijs.

heb het probleem al opgelost.
heb een XFX Geforce 9800GTX+ in SLI.
had Hybrid SLI ingeschakeld op het moederbord, maar hij ziet mijn nForce 750a SLI ook als videokaart, klopt wel, want heb DVI onboard op mijn MSI K9N2 SLI Platinum, maar voorheen werd deze uitgeschakeld omdat ik 2 PCI-e kaarten erin heb zitten, toen ik Hybrid SLI had ingeschakeld ging hij 265MB shared geheugen geven aan mijn nForce 750a SLI, dus heb k Hybrid SLI maar uitgezet, kon het shared geheugen niet naar beneden aanpassen, als k 32MB of 64MB ervan wou maken bleef hij op 265MB staan.

Nu het je duidelijk is hoe die geheugen'vermindering' zo gekomen is, graag nu klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Nu het je duidelijk is hoe die geheugen'vermindering' zo gekomen is, graag nu klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

weet hoe het werkt tijs, gebruik vaker het forum als ik er niet uit kom.
Bedankt :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan