1.9mbps ipv 2.0mbps???

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Ik ben ook 1 van de gelukkigen die nu mag genieten van een 2mbps verbinding (Wanadoo), hoewel....
elke keer als ik verbind zie ik 1.9mbps staan ipv 2.0mbps. Alleen op zeldzame moment staat dit getal op 2.0mbps. Af en toe heb ik zelfs een snelheid van 1.8mbps!!! Ook de snelheid tussen deze 2.0mbps aanduidingen en 1.9mbps aanduidingen verschillen. Terwijl ik bij de 2.0mbps download met 150kbps+, is dit met de "1.9 verbinding" rond de 80. Ik gebruik nog de oude speedtouch usb modem (onlangs is kpn overgegaan op een andere type modem), kan het daaraan liggen?

Verder heb ik een AMD Athlon XP 2000+, 256mb ddr mocht dit van pas komen.

Bedankt alvast!
Comp.

Ik heb ADSL Lite van Zonnet en bij een snelheid van 1Mbit haal ik max. 115 KB/sec. Dus bij 2Mbit zou je dan toch rond de 230 Moeten zitten ?

Anders zou ik eens contact opnemen met kpn?

Succes!

Ik heb ook kpn en ik haal ongeveer 215kb/sec. Dit is dus wel normaal op speedtest.nl word het aangegevens als ongeveer1,75mbit. Maar dit is normaal geloof ik. Is het nog niet snel genoeg dan ? :D

Mvgr,

gerben

Ik denk dat ik persoonlijk weet wat het probleem is: er zitten zo'n drie telefoons op dezelfde kabel (excl. die ADSL modem meegerekend), en wanneer al die telefoons losgekoppeld worden, lijkt het sneller te gaan.
Toeval of logica? Misschien is het wijs om ISDN aan te schaffen...

Anywayz... het kan me niet snel genoeg heur :).
Bedankt voor jullie reacties nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan