1 beeldscherm gamen en 1 skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathano12

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
hoi,

ik heb 2 beeldschermen en de optie beuraublad uitbreiden geselecteert. alles werkt goed alleen als ik bf3 bijvoorbeeld speel op het ene beeldscherm en op de ander skype heb staan en ik ga naar de ander en klik op iets dan word opeen heel mijn beeld zwart en komt opeens mijn game bij het andere beeldscherm te staan en gaat het helemaal door de war. is hier een progammatje voor ofzo behalve amd catalys en windows+P?

Dit komt waarschijnlijk door de resolutie van het spel, bf3 heeft een hogere resolutie waardoor je videokaart zich aan moet passen als je het spel opent, en als je het spel sluit, of naar een ander programma gaat, bijvoorbeeld skype. Bij dat aanpassen wordt je scherm even zwart.

hoi,

maar ik heb 2 schermen en op de ene skype en de ander bf3 en dan hoeft hij zich toch niet aan te passen?

Jawel, bf3 heeft een andere resolutie dan je skype venster en je videokaart draait 1 resolutie

maar sommige mensen zie ik wel eens bf3 spelen en dan drukken ze op Esc en slepen ze hun muis gewoon naar het andere scherm

Misschien kun je kijken naar de instellingen van bf3? Je moet dan kijken of je de resolutie aan kunt passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan