1 bestand in 500/600 mappen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Hallo,

Ik heb een leuke oplossing gevonden voor een site die draait om foto's. Ik heb nu het watermerken geautomatiseerd en als ik fotos in de map plaats met filezilla dan staan ze ook direct op de site dmv single file php gallery.

Werkt allemaal als een tit. Behalve het feit dat ik in ale die mappen nog handmatig het php bestand moet plaatsen wat de gallery automatisch maakt.

Is hier wat aan te doen? Zoals ik al zei gebruik ik Filezilla en zover ik weet de nieuwste.

Grtz Merijn

Even voor de duidelijkheid Is je php script lokaal? Of word hij extern opgestart en dat de images worden geupload?
Zitten de mappen waar de foto's in moeten in een map waar ook mappen zitten waar de images niet in moeten?

-Root
--index.php
--script.php
--nog wat rommel :)
---images
----Achtergrond.png
-----Foto's
------map1
------map....

Bovenstaande mapstructuur zou bv kunnen zeggen dat alle directories in Foto's de file krijgen

gr,
Maxim

Hey Maximvdw,

Ik heb weinig ervaring met Filezilla buiten het dingen heen en weer slepen binnen Filezilla ;)

De structuur is
-Root
--index
---images
----lijst met mappen

en in die lijst met mappen wil ik graag in elke map het php bestand hebben. In die lijst met mappen bevinden zich afbeeldingen die het php bestand automatisch in een index weergeeft.

Ik hop je vragen goed beantwoord te hebben

Grtz Merijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan