1 boxset op twee computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Ik heb hier twee computers staan, maar ik heb nu maar op een computer geluid. Ik wil met allebei geluid kunnen horen. Is dit mogelijk? (miss dmv een switch?)

bvb :thumb:

Met wat hardware moet dat wel lukken, wat dacht je van een eenvoudige stereo-mixer?
Sluit daar de twee outputs van de pc's op aan en stuur het gecombineerde signaal weer verder naar versterker/speakers.

Met wat hardware moet dat wel lukken, wat dacht je van een eenvoudige stereo-mixer?
Sluit daar de twee outputs van de pc's op aan en stuur het gecombineerde signaal weer verder naar versterker/speakers.
Op 1 boxset ? Dat zou ik razendknap vinden.

Wat is daar zo bijzonder aan, pasja?
Maar.. misschien begrijp ik de vraag ook wel verkeerd.
Veel info geeft TS ook niet.

Of ik begrijp 'm verkeerd.

Ik heb hier twee computers. Computer 1 en computer 2. Op computer 1 is geluid dmv een mini-jack naar een versterker/bas die heeft twee boxen. Nou vroeg ik me af of ik op allebei geluid kan hebben uit dezelfde boxen. (Ik dacht aan een soortement switch.)

Het wordt er geen haar duidelijker op.

Wat bedoel je met een "versterker/bas" eigenlijk?
Is dat een subwoofer systeem, of een versterker met 2 gewone boxen?

Wil je beide pc's tegelijkertijd kunnen luisteren, of wil je één van beiden naar keuze kunnen horen over je speakers?

Het wordt er geen haar duidelijker op.

Wat bedoel je met een "versterker/bas" eigenlijk?
Is dat een subwoofer systeem, of een versterker met 2 gewone boxen?

Wil je beide pc's tegelijkertijd kunnen luisteren, of wil je één van beiden naar keuze kunnen horen over je speakers?

dit is een subwoofersysteem en ik wil één van beide kunnen horen.

Aha, dan wordt het eenvoudiger. :cool:

Heb je al eens op "audio switch" gegoogeld?
Ik kan wel wat resultaten plaatsen, maar weet niet waar jouw voorkeur naar uit gaat en wat je budget is. Met een eenvoudige audio-switch ben je al geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan