1 cpus voor 2 vers. bedragen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JuanG

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Hallo,

Ik ga binnenkort een grote aankoop(altans voor mij groot) bij azerty doen nou wil ik graag ook een andere proc. namelijk amd phenom II 955
maar ik zie bij azerty dat er 2 versies zijn en ook van de 965 waarom is dat zo?
wat is het verschil

Ja, dat snap ik dus ook niet....

Lijkt erop dat Azerty gewoon probeert wat meer te verdienen als de processor zgn, direct leverbaar is....

mischien een late reactie :P

maar dit is toch wel heel vreemd :)

als ik jou was zou ik hier ook gelijk een mail voor sturen naar hun :)

en voor de zekerheid maar eens naar de adviesprijs kijken :P
ook azerty mag daar namelijk niet zomaar verandering in brengen

*edit* en uiteraard voor de goedkopere gaan :P want ze zijn identiek
*edit 2 * mischien komt die ene in een gouden doos ofsow :P

Laatst bewerkt:
Hoezo niet??Een winkelier is vrij om te vragen wat ie wilt,

dat dacht ik dus ook :P

tot een paar weken terug, mijn vader kocht een hengel die te duur was en heeft het overige bedrag terug gekregen daarbij werd meteen vertelt dat er een maximum prijs is wat iemand ervoor mag vragen :) of dit waar is weet ik natuurlijk niet 100% zeker maar dat is wat wij toen te horen kregen :P

Ik zit zelf in detailhandel en weet waar ik het over heb.(ben trouwens ook wedstrijdvisser,maar dat terzijde:D)
Men mag vragen wat ie wilt maar of het verstandig is om dan hogere prijzen te vragen is een tweede.Azerty zal zich bij hogere prijzen uit de markt prijzen.Een advies prijs is niet bindend.

Ik zit zelf in detailhandel en weet waar ik het over heb.(ben trouwens ook wedstrijdvisser,maar dat terzijde:D)
Men mag vragen wat ie wilt maar of het verstandig is om dan hogere prijzen te vragen is een tweede.Azerty zal zich bij hogere prijzen uit de markt prijzen.Een advies prijs is niet bindend.

nog een reden waarom het helpmij forum een goed tijdverdrijf is :) je leert zo een heleboel :P

dankuwel ik zal dit ook tegen mijn vader zeggen :P

@offtopic winkeliers doen wel minder slimme dingen :P zeggen bijvoorbeeld dat ik niet goed bij mijn hoofd ben als ik gewoon cathodes voor me pc kom halen :D die horen daar niet in volgens de pc-boer hahahahah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan