Hallo allemaal,
Ik ben ondertussen vrij bedreven in het bouwen van sites maar nog niet zo thuis in servers/hosts/domein namen/etc.
Als goede hollander wil ik alles natuurlijk zo goedkoop mogelijk (lees gratis
) en ik weet wat de algemene indruk is: goedkoop/gratis is vaak niet goed en snel.
Maar omdat ik eerst het eea wil uitproberen voordat ik echt mn site(s) online gooi, wil ik dit eerst gratis doen.
Het volgende:
Ik heb een gratis domein naam bij .co.cc
Ik heb gratis webruimte bij 2 hosts (000free.com en 000webhost.com) en over beiden ben ik erg te spreken qua mogelijkheden en snelheid (gratis snelheid :d)
Mn site is een joomla site en beide hosts hebben de mogelijkheid om joomla te draaien.
Nu heb ik mn domein naam al gekoppeld aan 000webhost. Dit werkt allemaal goed.
Nu mijn vraag:
Wat gebeurt er als ik nu mn domein ook koppel aan 000free.com?
Naar welke host wordt er dan gelinkt?
Gaat dit conflicten geven?
Wordt mn site sneller geladen of juist niet?
En hoe kan ik bv mn domein naam loskoppelen van 1 host (dit is waarschijnlijk een specifieke vraag die ik aan mn host moet stellen en niet hier).
Groeten,
Erik.
Ik ben ondertussen vrij bedreven in het bouwen van sites maar nog niet zo thuis in servers/hosts/domein namen/etc.
Als goede hollander wil ik alles natuurlijk zo goedkoop mogelijk (lees gratis

Maar omdat ik eerst het eea wil uitproberen voordat ik echt mn site(s) online gooi, wil ik dit eerst gratis doen.
Het volgende:
Ik heb een gratis domein naam bij .co.cc
Ik heb gratis webruimte bij 2 hosts (000free.com en 000webhost.com) en over beiden ben ik erg te spreken qua mogelijkheden en snelheid (gratis snelheid :d)
Mn site is een joomla site en beide hosts hebben de mogelijkheid om joomla te draaien.
Nu heb ik mn domein naam al gekoppeld aan 000webhost. Dit werkt allemaal goed.
Nu mijn vraag:
Wat gebeurt er als ik nu mn domein ook koppel aan 000free.com?
Naar welke host wordt er dan gelinkt?
Gaat dit conflicten geven?
Wordt mn site sneller geladen of juist niet?
En hoe kan ik bv mn domein naam loskoppelen van 1 host (dit is waarschijnlijk een specifieke vraag die ik aan mn host moet stellen en niet hier).
Groeten,
Erik.