1 e-mail adres werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
95
Hallo,
Al ongeveer 2 jaar gebruik ik 2 e-mail adressen van 2 verschillende providers beiden staan in outlook express en tot nu toe kon ik zonder problemen verzenden en ontvangen.
Sinds gisteren kan ik de e-mails van de provider waarmee ik niet inbel niet verzenden heeft iemand een idee?
Groetjes Channah
 
Misschien heeft die provider zijn regels wel aangepast en moet je inbellen om te kunnen verzenden.
 
Dan moet je toch bij allebei de accounts de verzendgegevens controleren. Die moeten allebei staan op de gegevens van je inbelprovider

BV binnenkomend email:
pop.planet.nl
pop.wanadoo.nl

Verzenden:

allebei smtp.wanadoo.nl (of welke provider je ook mee verzend)

en de pop en smtp namen kunnen ook per provider verschillen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door puppie
Misschien heeft die provider zijn regels wel aangepast en moet je inbellen om te kunnen verzenden.

Zou kunnen daarvoor zal ik de helpdesk moeten bellen lijkt me wel vreemd dat dat zonder bericht gebeurd .maar in ieder geval bedankt voor het mee denken
Groetjes channah
 
Geplaatst door Tanja1968
Dan moet je toch bij allebei de accounts de verzendgegevens controleren. Die moeten allebei staan op de gegevens van je inbelprovider

BV binnenkomend email:
pop.planet.nl
pop.wanadoo.nl

Verzenden:

allebei smtp.wanadoo.nl (of welke provider je ook mee verzend)

en de pop en smtp namen kunnen ook per provider verschillen natuurlijk.

Binnenkomende mail is geen probleem komt gewoon binnen.
En ik kan de gegevens voor uitgaande mail niet vinden.
ben een beetje digibeet kan de inkomende gegevens wel vinden
Groetjes Channah
 
Ik heb maar even bij de provider gekeken en inderdaad is dat veranderd inmiddels werkt het weer
Allebei bedankt voor de antwoorden
Groetjes Channah
 
En tot de volgende keer.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan