1 email adres, 2 passwords, 2 keer mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrB

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
66
Hallo,

Misschien een beetje een rare titel, maar ik zit met het volgende:

Ik heb een mail adres waarvan ik twee passwords heb. email.email@email.nl

Mail van bepaalde personen komt in de mailbox bij password 1 terwijl mail van andere mensen in de mailbox bij password 2 komt. Iemand enig idee hoe dit kan? Het is tenslotte 1 e-mail adres. Nu moet ik steeds in 2 mailboxen kijken van 1 e-mail adres, dat is een beetje omslachtig :rolleyes:
 
In theorie kan dit ook helemaal niet.
Elk emailadres heeft 1 password.

Betreft het geen alias, waar nog een extra puntje of spatie bij zit?
 
Naja dat wordt me dus al door meer mensen verteld, maar het is toch echt zo, exact hetzelfde mailadres met 2 passwords.

Ik had een mail adres met password pietje1, met als mail: email@mail.nl, op een gegeven moment kreeg ik geen mail meer binnen, dus belde ik met mn hostingpartij en die zeiden dat ik dat mailadres niet kon gebruiken omdat het niet bestond. Toen hebben ze het adres "opnieuw" aangemaakt met een nieuw password en toen kreeg ik daar weer de mail op binnen. Maar nu krijg ik ook sommige mail nog binnen als ik inlog met dat oude password. Dus de meeste e-mail komt gewoon netjes aan als ik inlog met het e-mail adres en het nieuwe password, maar sommige mail komt nog binnen als ik inlog met het email adres en het oude password.

Mn hosting partij zegt dat het niet kan, maar het is zo :)
 
In dat geval even bij je hosting inloggen met het oude password en die alias eruit gooien.
Dan zien wat er met je nieuwe password gebeurd.
 
Wat nu het geval is:

Alleen de mail van medewerker X komt aan in die andere mail. Het lijkt wel alsof hij hem intern pakt, is dat mogelijk? Ook al stuur je de mail naar het volledige mailadres, hij komt toch niet aan in de mail waar alle andere mail in aan komt.

Is dat mogelijk, dat hij het intern pakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan