1 file synchroniseert steeds niet. hoe oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lunetta

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Hallo,

Sinds vanmorgen heb ik met het synchroniseren van mijn pda met desktop steeds de melding in activesync dat hij 1 FILE niet kan synchroniseren. Heb al van alles geprobeerd. files allemaal verwijderd enz. enz.
Ik kan er maar niet achterkomen om welke file het zou gaan en hoe dit op te lossen.
Tevens zag ik dat, vanmorgen, opeens mijn map op het bureaublad die eerst "my pocket documents" veranderd was in "Win CE my documents" ????
Heeft een herstel van het systeem zin? wie weet hoe dit kan komen.

Dacht eerst dat het aan Pocketinformant kon liggen, dat gedeinstalleerd.. maar nee.

help please
;-)
:eek:

Hallo Marjolein,

Als je er niet kan achterkomen om welk file het gaat, heb je mijns inziens grote kans dat het om een systemfile gaat, en niet om een adres of contactpersoon of iets dergelijks. Zéker als ik lees: Tevens zag ik dat, vanmorgen, opeens mijn map op het bureaublad die eerst "my pocket documents" veranderd was in "Win CE my documents" ????
, dan denk ik gewoon dat er een beschadiging van een of andere .dll-file is ontstaan. Daar doe je niets aan, het gebeurd gewoon...

Mijn advies: probeer een backup te maken van je agenda, adressen en alles wat belangrijk is op je Pocket PC naar je memorystick en doe dan vervolgens een "hard reset" van je PDA. Ik weet, er zit dan wellicht weer een hoop werk voor je aan om je PDA weer "in te richten" (ik spreek uit ervaring) om vervolgens je backup weer terug te zetten, maar wellicht dat daarna alles weer werkt zoals het hoort.

Groetjes en succes!

Rob:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan