1 index voor 12 pdf bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lusinkm

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
79
Hallo.

Mijn allereerste vraag op dit forum en ik hoop dat iemand kan helpen. Voor mijn werk moet ik 1 pdf bestand(23mb) opsplitsen in 12 kleinere bestanden, zodat het niet zo lang duurt voordat het bestand is gedownload van onze website. Het splitsen lukt op zich wel, maar nu wilt mijn baas het volgende.

In het originele bestand is er een index aanwezig met koppelingen naar de betreffende hoofdstukken/producten. Nu ik het pdf bestand heb gesplitst, werkt deze uiteraard niet meer. Bestaat er de mogelijkheid om 1 index te maken voor de nu 12 verschillende pdf bestanden?

Het programma dat ik gebruik is Adobe Acrobat 7.0 Standard.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Groet Mark
 
Weet niemand of dit kan? Er zal toch wel iemand zijn die deze vraag kan beantwoorden.
Iemand die al vaker pdf's heeft gemaakt moet vast wel weten of dit een mogelijkheid is.

Ik heb al gegoogled voor deze informatie, maar ik kan het niet vinden. Van de adobe website wordt ik ook al niet veel wijzer. Een beetje hulp hiermee wordt gewaardeerd.
 
Welkom bij Helpmij.nl

Ik weet het antwoord niet, maar door mijn reactie staat hij wel weer bovenaan ;)
 
In ieder geval bedankt voor de moeite...

Ik begin het vermoedden te krijgen dat dit niet kan, anders had het antwoordt er ondetussen wel gestaan.

Ik zal dus naar een andere oplossing moeten gaan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan