1 item restererend probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Als ik op mijn gewone computer naar mijn website ga, zegt IE dat ie aan het wachten is voor 1 item. Dit is bij alle computers in huis. Behalve op mijn laptop. Ik heb de code helemaal doorgekeken maar ik kan weinig vinden... Waarom zegt hij dit? Hierdoor zie je bij de url link naast mijn website een laad cirkeltje waardoor je mijn logo niet meer kunt zien.

Mijn website is http://www.nour.nl voor de duidelijkheid. Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurt? En als je het zelf niet hebt, wil je dat aub ook even zeggen.

Vreemd. Werkt het ook nog bij andere mensen. Ik krijg het namelijk nog steeds niet aan de praat. wel op de laptop maar niet op mijn desktop computer... heel vreemd.

Ik heb het in Opera niet, maar in Internet Explorer wel. Misschien komt het omdat de pagina txt.swf niet kan laden? Opera geeft in de ontwikkelaars tool aan, dat dat bestand een 404 status heeft, dus de browser kan dat bestand niet vinden. Ik denk dat IE daar dus op blijft hangen, dat hij de hele tijd probeert het bestand wel te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan