1 jaar vast aan Online, kan niet overstappen naar Ziggo??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanSte

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
115
Hoi allemaal,

Graag zou ik willen overstappen naar Ziggo. Ik heb op dit moment ADSL van Online. Online zegt dat ik 1 jaar aan een abonnement vast zit, en kan ik dus niet overstappen naar Ziggo voordat het jaar om is.

Klopt dit? Moet ik nou echt een jaar wachten? Of kan ik wel overstappen naar Ziggo? Zijn providers niet verplicht om een opzegtermijn van maximaal 1 maand te hanteren?

fanSte.
 
hoi,

Denk dat ze in hun recht staan maar misschien heb je hier wat aan.
Is volgens mij dus een maand voordat het contract datum weer verlengt dreigt te worden

Modag
 
Laatst bewerkt:
Das echt balen, ADSL is echt traag (plus dat ik maar 9mbit van de 20 haal, hier in een grote stad Tilburg). Ik hoop dat de ADSL providers kapot gaan door de kabel providers. 120mbit van Ziggo rocks. Ik ga dan meteen Online opzeggen.
 
Over stappen

Sorry dat je vast zit met online, het is wel BALEN!. Ik zit namelijk in het zelfde positie en met maar 4 tot 8mb voor een 20mb abonement. We zijn alleen zo machteloose tegen zulke bedrijven, ben zelf al maanden met online basic maar krijg altijd te horen dat het ligt aan mij(mijn systeem/kabels), enz.,
In ieder geval, in jouw situatie zit je vast aan je contract tot volgend jaar,

af je zou kunnen vragen is het mogelijk om je contract af te kopen,

af vraag bij Ziggo is het mogelijk dat zij de contract kan overnemen,

af weet zij een maneer om onder uit te komen van de contract.
Minst in deze situaties zet je 1 provider tegen de anderen.
de groetjes en success,
Robertg1
 
We hadden Ziggo aangevraagd en zij hadden ons te vroeg aangesloten, zo kwamen we 3 maanden met dubbele abbonements kosten(Ziggo & Online).

Ziggo gebeld, en zei betaalden de abbonementskosten van Online (20 euro per maand) aan ons terug (3x). Dat hebben ze gedaan. Heb nu al een paar maanden lekker snel Internet en HD zenders van Ziggo! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan