1 netwerk 2 routers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornschuddings

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Beste mensen.

Nu heb ik al 1 router in de meterkast staan. Maar hij is niet zo goed want hij geraakt niet op mijn kamer. Maar op de andere plaatsen wel. Nu is de vraag of ik dan een extra router op mijn kamer kan neerplaatsen zodat ik perfect internet heb. En natuurlijk op 1 netwerk. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen.

Groetjes bjorn

Nou ik heb eigenlijk geen zin om het helmaal te lezen. Maar ik wou gewoon weten of het kon of niet. Of moet ik dan een extra kabel moet laten lopen ofzo. Ik heb draadloos. maar is het alleen dan een stekker in pluggen en klaar of niet ?

Je moet de router die aan de router (op je kamer) hangt in bridge mode zetten, normaal moet je er niks anders aan veranderen!
Tenzij je de 2e router (bridge) op een ander gateway ip moet plaatsen.

Als je routers bridge mode draadloos ondersteunen kan je zonder kabel de 2e router gelijk waar plaatsen.

Mss heeft er iemand een beter uitleg :)

Geen zin om te lezen? dan heb ik geen zin om te helpen. Het is nog niet eens 1 kantje tekst.

Beetje vreemde reactie.
Maar ook al heb je geen zin om het te lezen, als je wordt verwezen naar een pagina waar staat uitgelegd hoe je het moet doen, is je vraag of het kan al beantwoord lijkt me .

Net naar de shop gegaan Ze zeiden dat het niet ging ? Maar ze zeiden dat ik zon versterker van 60 euro moest kopen. En plaatsen waar hij nog wel ontvangst en uiteindelijk is het ontvangst sterk genoeg voor in mijn kamer

Ik heb het even gelzen maar het probleem is dat ik sommige woorden of afkortingen gewoon niet snap. Ik ben niet echt zon computer expert. Maar wat vinden jullie van die vertserker. Werkt dit altijd of niet ? Ik weet niet welk model het was maar het was van netgear en hij koste 60 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan