1 onderdeel uit Office 2013 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Ik wil 1 onderdeel namelijk OneDrive voor bedrijven uit mijn Office 2013 pakket verwijderen, hoe pak ik dit aan ?

Dank,
Ray

Volgens mij kan je vanuit het configscherm voor verwijderen van office kiezen. Als het goed is krijg je de mogelijkheid, volledig of een deel ervan te verwijderen.

Sinds Office 2007 krijg je dan al de mogelijkheid om de bestaande installatie aan te passen zodat je een onderdeel kan verwijderen.

Dus hier op ja drukken ? Heb het idee dat hij dan alles verwijderd namelijk.....

Screen Shot 10-26-15 at 05.55 PM.jpg

Ik doelde op een stand-alone installatie van Office 2013. Wat je laat zien lijkt een Office 365 installatie te zijn.

Vreemd. Maar wat je laat zien zal inderdaad het totale Office pakket verwijderen. Klik er eens met rechts op en kijk of je dan de optie Aanpassen hebt.

Laatst bewerkt:
Ik ga eens kijken

Edit....helaas.

Lijkt zo makkelijk hè

Dit gaat dus ook niet want hij staat er gewoon niet tussen

Ga als volgt te werk om de sync client van OneDrive voor Bedrijven te verwijderen:
Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Programma's.
Klik onder Programma's en onderdelen op Een programma verwijderen.
Klik met de rechtermuisknop op Microsoft SkyDrive pro 2013 in de lijst met geïnstalleerde programma's en klik op Verwijderen.

Laatst bewerkt:
Dan kan je het nog proberen met de originele setup om te kijken of je onderdelen kan verwijderen cq toevoegen.

Alternatief : gewoon Office in zijn totaliteit verwijderen en vervolgens weer installeren, kost nog geen 10 minuten.
De mappen met eigen documenten worden niet verwijderd.

Mijn ervaring is dat een herinstallatie minder tijd in beslag neemt dan een wijziging in de huidige installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan