1 partitie ander icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
Zoek de fout:D

Het is eigenlijk al een hele tijd zo maar begin nu beniewd te worden waarom ik dit niet kan veranderen

dezecomputer5wr.jpg


Zoals je ziet heeft station H een ander icoon en ik krijg deze niet goed.

Wie o wie weet hoe ik dit weer netjes krijg?
 
Tweak UI al geprobeerd?
Ik heb er geen ervaring mee maar je schijnt met dit programma dit soort zaken te kunnen veranderen.
 
Heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht nee. Ik dacht meer aan een windows-verklaarbare oplossing.

Maar ik zal ondertussen eens wat rommelen met tweakxp is dat toch voor xp?
 
TweakUI moet je hebben op het tabblad repair vindt je icon repair misschien dat dat helpt.
 
Jammer, bedankt voor het meedenken.

Ik heb zelf ook al van alles geprobeerd natuurlijk.
 
Deze tweakui is inderdaad een andere dan die ik heb gevonden. Ik heb de optie gebruikt, maar helaas. Je ziet wel iets gebeuren (iconen worden mappen en springen daarna terug naar hoe ze waren).
 
Ik ben dol op rommelen in het register Buffy :D

Ik ga me er gelijk in verdiepen.:thumb:
 
Die Tweakmanager uit de eerste link kan helaas alleen de letters C, D en E wijzigen (ik zie geen optie om een andere letter te doen).

De 2de en 3de link zijn ongeveer gelijk. Deze was ik vanmiddag ook tegengekomen. Het vreemde is dat ik in het register geen map "driveicons" heb.

Jullie wel? Ik heb deze map in het register aangemaakt en de H drive opgegeven met een bepaald icoon erbij, maar het mag helaas niet baten.

Wie weet trouwens de naam van dit icoon, want ik kan deze ook nergens op mijn schijf terugvinden.

Ik denk dat er niet echt een oplossing voor is. Het is geen ramp, maar ik wilde wel eens weten of jullie knappe koppen het misschien wel op konden lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan