1 PC 2 schermen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
hallo

Ik heb een Dell gx 520, ik wil daarop een videokaart aanschaffen zodat ik 2 schermen eraan kan aansluiten. Welke vidoekaart is daarvoor het beste

En hoe sluit jer die schermen precies aan?

Ik heb echt gezocht op google!
maar echt duidelijk was het met niet, anders kom ik hier niet haha. julli ehbben zonder mij genoeg werk.

maar ja geld maakt niet uit

het is voor me werk, ik moet 2 dingen kunnen doen op 2 schermen, dus outlook op 1 scherm. en excel op andere scherm.

op dit moment alleen moederbord aansluiting

Laatst bewerkt door een moderator:
Zet er dus een videokaart in, met 2 DVI uitgangen, sluit daar 2 TFT's op aan, gebruik eventueel het progje ULTRAmon, maar het zou ook met "bureaublad uitbreiden naar" moeten lukken.

de monitor die je gaat gebruiken. wat voor aansluitingen hebben die ?
analoog of die andere?

uiteraard kun je er altijd tussenstukken tussenzetten..

je gebruikt ze voor 2d of games? (jaja, kantoor...:rolleyes: )

ja voor kantoor gebruik. In wil de mensen in de gaten houden waarmee ze bezig zijn.

Dus nieuwe kaart aanschaffen maakt dus niet uit welke. moet wel 2x aansluitingen hebben dvi of vga 1x.

En dan ''bureaublad uitbreiden naar'' snap ik niet.

Met 2 tft's, is het handiger een kaart te nemen met 2 dvi uitgangen, en dat bureaublad uitbreiden, houdt in dat je de vensters naar de 2e montor kunt slepen, ook loopt de werkbalk dan door, je hebt dan een dubbel breed bureaublad.

Als je ze stand alone wilt gebruiken, heb je daar software voor nodig, die Ultramon, b.v.

ja voor kantoor gebruik. In wil de mensen in de gaten houden waarmee ze bezig zijn.
.

/oftopic
klinkt wel BigBrother achtig hoor! Het zijn uiteraard jouw zaken, maar wettelijk mag dat geloof ik niet.

Nee is het voor een programma waarmee ik meldingen krijg van werknemers vanuit hun mda, dus vandaar.

Maar ik wist niet dat het wettlijk niet eens mocht. dus je mag niet weten waar een werknemer naar toe gaat.

welke site er word bezocht moest er nog staan....:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
als je hed goedkoop maar goed wilt doen koop dan een switch
dan hoef je geen nieuwe videokaart te kopen en kun je 2 (of meer licht aan de switch)
schermen aansluiten en ertussen schakelen.
en als je goed zoekt kun je op het web al voor 11 euro een switch met 2 vga uitgangen kopen.

Tegewoordig kan je op die low-low buget kaartjes heb je HDMI en DVI aansluitingen, 2 schermen dus :) alleen voor dat moe je dan nie zwaar in je buget gaan roeren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan