1 server bij emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik heb een paar weken terug de nieuwere versie van emule geïnstalleerd (0.45b). Sinds ik die heb geïnstalleerd kan ik nog maar op 1 server. Bij al die andere servers krijg ik het bericht dat ze vol zijn. Ik heb al instellingen vergeleken met de andere computer (daar kan ik wel in alle servers). Ik heb de oudere versie weer geïnstalleerd (Probleem bleef hetzelfde). Daarna heb ik die nieuwe versie weer geïnstalleerd (zelfde probleem).

Heb je maar een server in je rijtje staan, of maakt emule geen conncetie met de andere servers? Werkt het verversen van de serverlist niet?

Ik heb meerdere servers in mijn lijst staan maar ik kan maar met 1 server verbinding maken. Verversen van de server doet die als ik verbing heb gemaakt met een server.

Ik heb het probleem ook een keer gehad, heb het opgelost door hier even een kijkje te nemen.

Probleem niet opgelost.

Ik zal even duidelijk het probleem uitleggen:
Ik heb emule geïnstalleerd en sinds ik versie 0.45b op mijn computer heb staan kan ik maar verbinding maken met 1 server. Ik heb 49 servers in mijn server-lijst staan maar er is er maar 1 waarmee ik verbinding kan maken Bij die andere servers geeft die aan dat ze vol zijn. Als ik naar de servers kijk zie ik dat ze niet vol zijn. Het maakt niet uit hoe vaak ik het probeer maar ik krijg elke keer het bericht dat ze vol zijn.

49 servers is wel een beetje weinig, ik zit op zo'n 127
Dus handmatig een nieuwe serverlijst ophalen biedt ook geen oplossing?

En je hebt ook geen firewall die de zaak tegenhoud?

Die servers maakt niet uit, dat worden er vanzelf meer. Het zijn er zo weinig omdat ik emule had verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heb.

Ik ga nog een rondje firewall doen want ik dnek dat het aan mijn windows firewall ligt.

EDIT: Ik heb die poorten opengezet maar hij doet het nog steeds niet:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan