1 site kan ik niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans16

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
hey

ik heb sinds kort een nieuwe pc en sinds ik die heb is er wat raars aan de hand met me internet... ik kan de site van de school waar ik opzit niet openen.. heel raar aangezien de rest van mijn klas dat wel kan..
ik heb er een pc bijgekocht (dus niet mijn oude vervangen) maar op mijn oude pc kan ik de site ook niet openen
heb dit probleem al eerder gehad met een andere site van een online spel waar ik veel op speelde maar dat ging weer weg na een 2/3 dagen nu is het zo dat ik mijn schoolsite al een week niet kan openen

heeft iemand enig idee wat dit kan zijn??

als jullie nog meer informatie nodig hebben over mijn computers hoor ik dat graag
ik hoop echt heel erg dat jullie me kunnen helpen ik ben nogal radeloos wat ik moet doen

groet Hans

Zoek op internet eens een site waar een link staat naar je school en klik daar eens op.....

tis opgelost

ik heb het probleem zelf opgelost het was een foute router instelling die bij mijn inzien eigenlijk helemaal niet het probleem kan veroorzaken..
ik had het macadress controle systeem op disabled staan en sinds ik het op granted en de het goede macadress heb ingevoerd werkt het ineens wel..

zeer vreemd dus..

in ieder geval bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan