1 tab van tabbesturingselement beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Ik heb een tabbesturingselement gemaakt met 4 tabbladen. Nu wil ik alleen het laatste tabblad beveiligen met een wachtwoord. Dus wanneer op het tabblad word geklikt word er om een wachtwoord gevraagd en na de juiste invoer word het tabblad/de knoppen weergegeven. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Ivonne

Is het mogelijk om even je (gestripte) db up te loaden? Ik wil wel eens iets proberen, dat ik denk dat kan lukken.

Beste Ewergreen,

Ik heb een voorbeeld/testbestand erbij gedaan. Het gaat hier dan om bijv. het tabblad leveranciers. Ik ben benieuwd. :)

Ivonne

Bijlagen

Net even snel geprobeerd op mijn werk. Het is niet zo moeilijk te doen, maar ik vrees wel dat mijn manier niet de beste zal zijn.

Wat ik heb gedaan: Ik heb in het MouseDown event op je derde tab een stukje code geplaatst, waardoor hij een pop-up geeft naar een volgende formulier. Dit formulier kan niet gesloten worden, buiten als je de correcte code ingeeft. Als dit gebeurt sluit de pop-up en kan je in de tab werken. Let wel, je zal dit telkens moeten doen als je op de tab zelf klikt, dus niet op zijn content.

Als je vaak moet navigeren tussen de tabs, dan moet er een andere oplossing gevonden worden.

Zou je hiermee geholpen zijn, want dan maak ik dat wel even vanavond! Tenzij je met mijn informatie het idee hebt en zelf verder kunt... .

Mvg,

Wouter

Het blijkt toch iets moeilijker te zijn dan ik aanvankelijk had verwacht. Ik krijg namelijk de code niet op de tab zelf, enkel het deel "onder" de tab. In bijlage alvast een voorbeeld van mijn probleem. Ik probeer het later even verder. In het slechtste geval moet de controle pas komen op de knop "leveranciers", i.p.v. op de tab leveranciers.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan