1 Telefoonnummer op 2 Adressen :S

• Onderwerp starter Onderwerp starter durks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

durks

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Hallo ieder,

Sinds 2-3 weken worden wij dagelijks "lastig gevallen" door buitenlanders.
Nu blijkt dat er ergens iets grof fout is gegaan: 1 Telefoonnummer staat op 2 adressen geregistreerd !!!! :eek::shocked:
Wij hebben dit telefoonnummer al 5 jaar, en hun sinds 3-4 weken. Maar wie dat zijn, weten wij niet. Alleen dat ze ook in Zwijndrecht wonen..

Als er nu gebeld word, gaat bij ons én bij hun de telefoon over. En wie als eerst de telefoon opgenomen heeft, heeft de verbinding.. Zo krijgt ieder dus regelmatig een totaal onbekende aan de lijn.. En als je beide opneemt, krijgt degene die het laatst opneemt alleen een "tuuuuuut" toon.

Wat kunnen wij hier tegen doen?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hoi...

Wat dacht u van contact opnemen met je telefoonmaatschappij??

Je provider erop aanspreken.

Ik zou zeggen bel KPN, er van uitgaande dat KPN jullie telefoonaanbieder is.

Onze provider is Telfort. Echter, Telfort doet de kwestie af als "Is niet mogelijk, er kan maar 1 telefoonnummer op 1 adres geregistreerd staan".
Was ik even vergeten te vermelden.

De "tegenpartij" (de anderen met hetzelfde nummer) krijg je ook niet echt een gesprek mee aangeknoopt. De hoorn word er continu opgegooid als ze doorhebben dat het een "onbekende" is. En ze zijn slecht te verstaan.

Laatst bewerkt:
Met alle respect...maar ik zie niet wat wij eraan kunnen doen.Er zal toch ergens een fout liggen bij Telfort lijkt me dan.

De fout ligt inderdaad ook bij Telfort, KPN of dergelijke. Ik stel deze vraag alleen maar om te kijken wat wij juist wel kunnen doen, wij proberen in ieder geval stug vol te houden, maar Telfort zegt elke keer hetzelfde.

Hoi,

Ik heb dit één keer eerder bij iemand meegemaakt. Dat was op een flat en er was geknoeid met de kabel.
Door de meterkasten van de boven elkaar gelegen flats liep een dikke, veeladerige kabel en daarmee was gerommeld.
Het heeft heel veel tijd gekost voordat KPN de boel ging controleren.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

@Vanveelen; Hopelijk dat dat het probleem niet is.. Woon wel in een flat.

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor de antwoorden!

@Vanveelen; Hopelijk dat dat het probleem niet is.. Woon wel in een flat.

Hoi,

Als dit inderdaad het geval is ..... 'Berg je dan maar'. Want een ander telefoonnummer, zelfs bij een andere (ADSL-) provider zal dan niet helpen ....
Het is overigens de vraag of dit écht de oorzaak is, omdat je wellicht ook internet via die lijn hebt. En dan geeft dat problemen als je 'buitenlander' zit te bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan