1 x 3,5 mm jack naar 3 x 3,5 mm jack

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferdibulk

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Bestaat er iets om 1 x 3,5 mm jack te splitten plus versterken naar 3 x 3,5 mm jack

Hoi,

Je zou een aantal splitters achter elkaar kunnen zetten.
Of is dat je idee niet.

Modag

als je vertelt waarom je dat zou willen kan er misschien wel een beter antwoord komen.

Ik had nog een oud 5.1 setje staan, maar deze werken met 3 stekkers voor aansturing van het geluid.

de zwarte, oranje, groene.

Ik wil hierop een mp3 speler kunnen aansluiten of me laptop. Maar met alleen de groene krijgen alleen de front geluid.

Ik had het al met splitters geprobeert maar hier door verlies ik teveel geluid, vandaar eigenlijk ook het liefste iets van een versterkertje er in ofzo

Hoi,

Ik heb z'n idee dat het niet gaat wat jij wil je je kaart gaat toch je geluid zeg maar even verdelen over 5 speakers beetje lomp gezegd maar je krijgt denk er geen stereo uit.

Modag

het maakt voor mij ook niet uit of er geen 5.1 geluid uit komt.

Gaat er gewoon om dat er muziek uit alle speakers komt.

Als je de connectors afknipt, kan je de boxen wel aansluiten op de meeste versterkers.

(Heb er me zopas een nieuwe aangeschaft (wel slechts 4 aansluitmogelijkheden) voor slechts 30 euro en ik kan daar toch een goede 90 W meespelen dat op 4 boxen.. geeft wel een aangenaam geluidje!

En om zo'n opstelling te maken is echt niet veel nodig hoor. Ik kan het zelfs en ben maar een amateurtje dat alles opzoekt op het net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan