10,4 inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
ik wil een tweedehands laptopje kopen van 10,4 inch.( FS lifebook b2145 fzoiets)
Met de tijd wil ik daar wsn een ander systeem inbouwen, maar een ander moederbord vinden is niet simpel blijkbaar. Nogal klein. Maar het originele mobo is niet egt mijn ding, ik zoek iets moderner, ik kan vijzen en doen dus dat is geen probleem, maar weet iemand mss een intressante site zodat ik wat kan rondkijken welke keuzes ik heb en een gedacht heb van de prijzen dat me te wachten staan. (mobo moet DDRII ondersteunen)

Het lijkt mij een bijna onmogelijke taak, doen wat jij wilt.
Een laptop is geen simpele ATX kast, waar je zo even een moederbord inzet met bijbehorende insteekkaarten, met andere woorden, laptops hebben géén standaard inbouwmaten ..., harddisks zitten niet altijd op dezelfde plaats, ook met cd/dvddrives scheelt het nog es waar die dingen zitten.

Het lijkt mij een bijna onmogelijke taak, doen wat jij wilt.
Een laptop is geen simpele ATX kast, waar je zo even een moederbord inzet met bijbehorende insteekkaarten, met andere woorden, laptops hebben géén standaard inbouwmaten ..., harddisks zitten niet altijd op dezelfde plaats, ook met cd/dvddrives scheelt het nog es waar die dingen zitten.

ja dat had ik al zo een beetje in de gaten, maar ik kon eens vragen, en ik denk zelf dat het beter is om een desktop te bouwen, das goedkoper en meer mogelijkheden
maar ik kon het is vragen e;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan