+- 10 mails per dag!! mail from a friend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske1

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
hallo,

weten jullie mischien wat ik er tegen kan doen of dat ik hier uberhaupt wel goed zit, het volgende:

Ik wordt werkelijk bestookt met mailtjes nou vind ik dat op zich wel leuk alleen het feit dat het allen mailtjes zijn die zo gauw als ik de link gebruik er iets grandioos fout gaat.

bv.

-you have recieved an e-card from a friend:evil:
-we have recieved your registration:evil:
- holiday e-card:evil:
- funny e-card:evil:

enz. enz. Ik word er echt gestoord van nu herkent hij ze voortaan wel als ongewenst maar er komen elke dag nieuwe binnen van een andere afzenders. de afzender is meestal iets als:

-User tnvthjr [tnvthjr@mail.difusoradigital.com.ar]-
-amytino3@fc.dekalb.k12.ga.us-
-jennifer.delagraza@poczta.pf.pl-

Ik hoop dat jullie een oplossing kennen want dit is echt niet normaal.

Alvast ontzettend bedankt!!

Gr. Tieske
p.s. het is er niet een per dag maar echt wel 10 of zo!!

Hm, mijn ervaring is dat zoiets (aangegeven programma's) niet werkt met bijvoorbeeld Onlinediensten zoals Yahoo .....

Vaak wel weer met Outlook of Outlook-Express ..

Succes in ieder geval, het is een crime :evil:

Klopt, deze programma's zijn voor programma's als Thunderbird, Outlook, Outlook Express enz, web based mail, zoals Windows Live Hotmail of Yahoo Mail. Deze hebben al een eigen spamfilter, wat soms niet al te goed werkt..

:shocked:

nou wat een reacties ik kreeg geen mail dat ik een reactie had dus ik dacht er zal wel niks gekomen zijn, niets is minder waar!

Nou ik heb mail washer geinstalleerd en inderdaad hij houd ze tegen, maar ze blijven wel binnenkomen. Dat is zeker niet tegen te gaan

Bedankt voor jullie reacties!!:thumb:

Misschien als mosterd na de maaltijd,maar meer dan 90% van de e-mails is spam dus als je de afzender niet kent,waarom open je dan die troep ?!

ik open die troep niet sterker nog ik heb er niet een geopend ik kijk wel uit, maar ineens werd de aanval op ons e-mail adres geopend en er is geen stoppen aan:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan