100 % CPU gebruik door iexplore.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Help,,,

Heel erg waardeloos dit.

Ik gebruik IE7 (misschien toch tijd voor Firefox of iets dergelijks) en sinds vanmiddag is hij heel traag. Ik keek in taakbeheer en daar stond iexplore.exe met 100% CPU. En dat terwijl ik helemaal geen internetpagina geopent had.

Ik had de computer opnieuw op laten starten. ik ga er morgen maar eens mee bezig, maar wilde jullie vragen of jullie enig idee hebben wat dit nu kan zijn en hoe ik het op moet lossen...

Alvast bedankt!!! :D

Liefs Mitsie007

Help,,,

Heel erg waardeloos dit.

Ik gebruik IE7 (misschien toch tijd voor Firefox of iets dergelijks) en sinds vanmiddag is hij heel traag. Ik keek in taakbeheer en daar stond iexplore.exe met 100% CPU. En dat terwijl ik helemaal geen internetpagina geopent had.

Ik had de computer opnieuw op laten starten. ik ga er morgen maar eens mee bezig, maar wilde jullie vragen of jullie enig idee hebben wat dit nu kan zijn en hoe ik het op moet lossen...

Alvast bedankt!!! :D

Liefs Mitsie007

Beëindig het proces en start internet explorer op nieuw op... dit werkt meestal wel.
Anders raad ik geen firefox aan maar maxthon2 (Mijn favoriet)

Laatst bewerkt:
euhm ja.. dat klopt. Dat heb ik toen ook gedaan, maar hij bleef steeds opnieuw opstarten.

Het gaat nu al weer wat beter, maar de computer blijft wel redelijk traag.. Zitten er veel voordelen aan Maxthon2?

Ha super bedankt voor de info!!! :)

euhm ja.. dat klopt. Dat heb ik toen ook gedaan, maar hij bleef steeds opnieuw opstarten.

Het gaat nu al weer wat beter, maar de computer blijft wel redelijk traag.. Zitten er veel voordelen aan Maxthon2?

uhm.. specs van je pc? welke windows?? is het met firefox ook of alleen met IE7??

Maxthon is heerlijk, werkt snel alles laad ook snel en gebruikt heel weinig CPU
Windows Internet Explorer heeft soms erg need for cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan