100 mb partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
217
Hallo,

Ik heb een mini-laptop met Windows 7 schoon erop geïnstalleerd. Hiervoor had ik Windows XP. Ik heb mijn harde schijf geformatteerd. Toen weer een partitie maken voor Windows 7. Alleen, toen zag ik dat Windows 7 automatisch een 100 mb partitie aanmaakte en de rest gewoon voor Windows 7 zelf. Ik heb toen, die 100mb partitie weer verwijderd. Want, ik wou gewoon mijn hele harde schijf gebruiken zonder een andere partitie. Nou had ik net een informatie film gezien wat die 100 mb partitie doet. bv. als de computer niet goed opstart, dat die 100 mb partitie gaat kijken waar het fout is gegaan. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad. Dus, is het een groot probleem dat ik die 100 mb partitie heb verwijderd? Of moet ik weer opnieuw installeren? Die Windows 7 Home Premium Upgrade heb ik al 2 keer opnieuw moeten installeren en de licentiecode al 2 keer geactiveerd. Ik weet niet hoe vaak ik die licentiecode kan activeren van een upgrade pack.

Grtz.
 
Hoi !

Die 100 Mb partitie kun je verwijderen, maar dan moet je bij ieder systeemfoutje opnieuw installeren !

Dus: razendsnel terugzetten ! (systeemherstel, maar dat zal wel niet meer werken).

In principe kun je 10 x aktiveren via internet, daarna moet je de telefoon gebruiken.

Greetz,

Harry.
 
Systeemherstel gaat inderdaad niet, omdat ik tijdens de her-installatie van Windows 7 die partitie heb verwijderd. Binnenkort maar wéér her-installeren.
 
Ik had dat ook bij de installatie ( had eerst XP en nu windows 7 ) En ik kon de schijf niet formatteren. ( normaal met de xp cd doet hij dat zonder problemen ). Alleen bij mij kon ik die 100mb partitie niet verwijderen ( optie niet mogelijk ). Verder nog geen kritische problemen ondergaan.
 
Raar. Ik kan namelijk wel die 100 MB partitie verwijderen. Maar, ik heb ondertussen Windows 7 alweer opnieuw geïnstalleerd. Blijft een hele klus, alle software er weer op installeren. Nu heb ik die 100 MB wel laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan